فروشنده بهترین پودر مغز پسته مرغوب در تبریز

از مغز پسته خام می توان به عنوان تزئینات غذا استفاده کرد. پودر مغز پسته مرغوب در لوازم قنادی و شیرینی فروشی به وفور یافت می شود. همچنین با صادرات پسته و پودر آن به خارج از کشور می توان ارزآوری مناسبی را عاید کشور کرد. از پسته های مرغوب روغن آن نیز استخراج می شود.

فروشنده بهترین پودر مغز پسته مرغوب در تبریز

نحوه تشخیص پودر مغز پسته مرغوب

نحوه تشخیص پودر مغز پسته مرغوب

در تبریز برای پخت انواع شیرینی های منسوب به این شهر مانند قرابیه، نوقا، باقلوا، لطیفه، اریس و رشته ختایی از پودر مغز پسته، استفاده فراوان می کنند. به خاطر همین، دستگاه های مغز کن، خرد کن مغز، پودر کن، پوست گیر و خلال کن در این شهر ساخته و به بازار روانه شده اند. 

پسته های مغز شده در تبریز هیچ دور ریزی ندارند. مغز آن در صنایع غذایی و پوستش جهت تغذیه دام و طیور و آبزیان، مورد استفاده قرار می گیرد. پودر مغز باغدار نیز، جزو پودر مغز کال می باشد. 

سالیانه در حدود ۵ تا ۸ درصد محصول پسته برای تولید مغز سبز، به صورت کال برداشت می شود. اوایل مرداد، موقع برداشت مغز پسته کال می باشد. هر چه به طرف شهریور پیش برویم، مغز پسته بزرگ شده و رنگ اولیه سبز آن کم رنگ تر می شود. در این بین روی آن قیمت گذاشته می شود که زود یا دیر، چیده شده است. این مغز که به مغز کال معروف است به کشورهای ثروتمند صادر می شود. 

وارد کننده بهترین پودر مغز پسته مرغوب در ایران

وارد کننده بهترین پودر مغز پسته مرغوب در ایران

مغز پسته کال به دلیل رنگ سبز آن و طعم عالی و داشتن روغن کافی به تمام دنیا صادر می شود. از پسته های مرغوب رفسنجان، پودر مغز صادراتی، تولید می شود. خاکه و پودر از نوع بسیار مرغوب آن است. انواع پودر مغز مرغوب نیز در این شهر تولید و صادر می شوند. 

انس پسته، معیاری است برای سنجیدن بزرگی، کوچکی و درشتی پسته، که از قدیم با این معیار اندازه گیری می شده است. هر پسته، یک انس مختص به آن را دارد. اگر انس کم باشد، پسته درشت تر و اگر انس زیاد باشد، پسته ریز می باشد. 

انواع انس پسته عبارتند از پسته احمد آقایی که کمیاب است. اکبری به دلیل دست چین بودنش قیمت بالایی دارد. فندقی، ریز است. و کله قوچی. در بعضی مواقع ممکن است برخی پسته ها که در سایز معمولی قرار دارند درشت باشند که این به علت دست چین بودن پسته است نه از سورت صنعتی آن. 

با صادرات انواع پسته به خارج از کشور، می توان ارز آوری مناسبی را عاید کشور کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما