عرضه مستقیم مغز پسته بنه

عرضه مستقیم مغز پسته بنه توسط تولیدکنندگان و فروشندگان خرد و کلان آجیل و خشکبار در سطوح مختلف انجام می شود‌. اما اگر به دنبال تهیه بهترین و با کیفیت ترین، مغز پسته بنه هستید، بهتر است خرید خود را از تولید کننده یا فروشنده کلانی داشته باشید که با تولیدکننده آن، ارتباط مستقیم داشته باشد. در این صورت شما تازه ترین مغز پسته بنه را تهیه کرده اید. علت این تازگی هم چیزی نیست جز احتکار نشدن مغز بنه در انبارهاست.

کوشا دانه یکی از مجموعه هایی است که خود تولیدکننده بوده و می تواند درخواست شما خریداران را در هر تناژی تامین نماید و در اختیارتان قرار دهد. شما با خیال آسوده میزان نیاز خود را براورد کرده و از طریق سایت و قسمت فروش، درخواست خود را ثبت کنید. واحد فروش مجموعه ما پس از بررسی درخواست شما، در اسرع وقت سفارش شما را به شما تحویل می دهد.

عرضه مستقیم مغز پسته بنه

مصرف مغز بنه برای درمان شب کوری

مصرف مغز بنه برای درمان شب کوری

یکی از دلایلی که عرضه مغز پسته بنه همیشه مورد توجه می باشد، فواید بیشمار ان است. جالب است بدانید که مغز بنه فقط یک اجیل و ناده خوراکی نیست و از گذشته های دور یک دانه و میوه دارویی شناخته می شده است. دور از واقعیت نیست اگر بگوییم که در گذشته جنبه درمانی بنه پررنگ تر از مصرف خوراکی و اجیلی بوده و پایه درمان بسیاری از بیماری ها بوده است.

شب کوری یکی از بیماری هایی است که در گذشته و در زمان نبود علم جدید پزشکی نوین و جراحی های پیشرفته کنونی، بوسیله بنه تازه درمان می شد. علاوه بر شب کوری، بیماری های متعدد دیگر از جمله طاسی، ناراحتی های معده، اختلالات جنسی، نارسایی کبد، ضعف اعصاب، لقوه( یا همان بیماری که امروزه ام اس نامیده می شود)،کم خونی، ترک‌لب، نرمی استخوان و ..‌ با این خوراکی ریز درمان می شد.

اکنون نیز جایگاه این مرواریدهای سبز ریز گرد در داروسازی و درمان های مبتنی بر طب سنتی، حفظ شده و هر روز با تحقیقات فراوان شناخت بیشتری از آن پیدا می کنند و روز به روز بر ارزشش افزوده می شود. بنه در گذشته فقط در مناطق محلی رویش آن شناخته می شد اما بد نیست بدانید که بنه امروزه در تمام جهان در حال معرفی است و پژوهش های متعددی برای یافتن خواص و یا تایید آن خواص در حال انجام است. و همین سبب شده تقاضا برای مصرف بنه نیز روز افزون گردد.

فروشنده مغز پسته

فروشنده مغز پسته

فروشنده مغز بنه با توجه به اطلاعی که از جایگاه بنه در حوزه های درمان و مصرف خوراکی ان دارد در تلاش است تا این محصول را در تناژ بالا تهیه کند و ان را در اختیار خریداران خرد و کلان خود قرار دهد‌. فروش مغز بنه فقط به بازارهای داخلی منحصر نمی شود و با توجه به انچه گفته شد، بازارهای خارجی نیز محل داد و ستد این پسته ناب هستند. فروشنده و عرضه کننده مغز پسته بنه بخش اعظمی از حجم بنه را به بازار خارجی اختصاص می دهد. رقابت بالایی برای بدست اوردن بازارهای خارجی در بین فروشندگان وجود دارد چرا که می دانند سود بالایی از این طریق نصیب شان خواهد شد و همچنین ارزاوری خوبی برای کشور دارد.

کوشا دانه به عنوان فروشنده و‌ عرضه کننده مغز پسته بنه، با توجه به شناختی که از بازارهای داخلی و خارجی دارد و بر اساس مختصات هر دو بازار داخلی و خارجی، این‌محصول را روانه بازار می کند. نوع قیمت‌گذاری، میزان تناژ مورد نیاز در هر حوزه، نحوه بسته بندی، فروش مستقیم‌ یا بی واسطه، نوع دریافت و نحوه ارسال سفارش، و..‌ همه همه از محورهایی است‌ که باید در این معاملات مورد توجه قرار بگیرد تا هم فروشنده و هم خریدار، هر دو، معامله رضایت بخشی داشته باشند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما