صادرات مغز بنه پسته دو پوست | تفاوت های انواع پسته در چیست ؟

پسته بنه که به آن پسته کوهی هم می گویند، از جمله بهترین پسته هایی به شمار می رود که کاملاً ارگانیک تولید می شود. به نوعی می توان آن را نسل گذشته پسته های کنونی عنوان کرد که با نیروی پیوند زنی به شکل امروزی تولید می شوند. 

شرکت هایی که در کا تولید این نوع از پسته می باشند، آن را به بازار عرضه می کنند. آنان صادرات مغز بنه پسته دو پوست را هم انجام می دهند. خواص بنه سبز باعث گردیده تا خریداران زیادی پیدا کند. موارد استفاده آن گوناگون می باشد و در بازارهای محلی بیشتر می توان آن را پیدا کرد. اما تفاوت های انواع پسته در چیست؟ در پایین به این پرسش، پاسخ می دهیم. 

صادرات مغز بنه پسته دو پوست | تفاوت های انواع پسته در چیست ؟

صادر کنندگان برتر مغز بنه پسته

صادر کنندگان برتر مغز بنه پستهصادرکنندگان برتر مغز بنه پسته آن را در درجه بندی های مختلفی به کشورهای گوناگونی صادر می کنند. پسته ایرانی از هر دو نوع آن، خریداران زیادی دارد و به دلیل خواص مختلفی که آنان دارند، در صنایع داروسازی نیز برخی کشورها از این نوع پسته استفاده می کنند. 

عموماً صادرکنندگان برتر سعی می کنند تا برترین نوع مغز بنه پسته را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر کنند. آنان به صورت فله ای و بسته بندی شده این کار را انجام می دهند. 

تفاوت های بنه پسته در چیست ؟

تفاوت های بنه پسته در چیست ؟پسته بنه با دیگر پسته های عادی تفاوتی هایی دارد که از آن جمله می توان به نوعیت آن اشاره کرد. این نوع از پسته کوچکتر است و دارای پوسته بسیار سختی می باشد. مغز آن به راحتی خورده نمی شود و از آن بیشتر روغن گیری می کنند. همچنین از لحاظ کشاورزی، نمی توان نهال آن را در جایی کاشت.

به این نوع پسته، وحشی هم می گویند که بیشتر در کوهستان ها و مکان هایی با ارتفاع بالا رشد و نمو می کنند. 

بهرحال این نوع از پسته تفاوت های زیادی با دیگر انواع دارد. 

مزایای استفاده از مغز بنه پسته دو پوست

مزایای استفاده از مغز بنه پسته دو پوستمغز بنه پسته دارای دو پوست که کاملاً سبز می باشد دارای خواص گوناگونی است. از جمله می توان به خواص بنه کوهی در بارداری اشاره کرد که باعث بر طرف کردن ویتامین های گوناگون از این میان، ویتامین ای می شود. 

همچنین از این نوع پسته روغن گیری می نمایند که خاصیت ضد باکتریایی دارد. خوردن پسته سرده باعث می شود تا موها ریزش نکنند و به تقویت آن نیز کمک می کند. البته طریقه مصرف پسته کوهی متفاوت است و آن را باید با احتیاط مصرف کرد و از خوردن زیادی آن خودداری نمود. 

فروش مغز بنه پسته دو پوست به قیمت روز

فروش مغز بنه پسته دو پوست به قیمت روزفروش مغز بنه پسته دارای دو پوست به قیمت روز از سوی فروشگاه های گوناگونی صورت می گیرد. البته بیشتر می توان آن را در شهرهایی به دست آورد که در این دامنه های رشته کوه های زاگرس قرار گرفته اند. مردم محلی در زمان برداشت پسته، آن را برداشت می کنند و توسط دستگاه های ویژه ای پوستش را می گیرند و سپس به بازار عرضه می کنند. 

آنان به نوعی فروشنده اصلی مغز این پسته به شمار می روند. 

اما در شهرها می شود با مناسب ترین نرخ و  قیمت بنه کوهی از برخی فروشگاه های خشکبار و عطاری ها آن را خریداری کرد. قیمت مغز بنه متفاوت می باشد. 

مراکز تهیه مغز بنه پسته دو پوست در کشور

مراکز تهیه مغز بنه پسته دو پوست در کشورمراکز تهیه مغز بنه پسته دو پوست در کشور، بیشتر این استان ها می باشند: 

  • ایلام 
  • کهگیلویه و بویراحمد 
  • کردستان 
  • فارس 
  • کرمان 
  • سیستان و بلوچستان 
  • یزد 
  • سمنان 
  • لرستان 
  • خوزستان 
  • و … 

این ها مراکز تهیه مغز بنه پسته دو پوست هم به شمار می روند که زادگاه این نوع از درختان می باشد. قیمت پسته کوهی را می شود از تولیدکنندگان آن در استان های گوناگون به دست آورد که با شهرهای دیگر متفاوت می باشد. 

از این مراکز می شود این نوع از پسته را به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما