صادرات عمده مغز بنه ارگانیک

کشور ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته می باشد و پسته کوهی نیز یکی از انواع پسته تولیدی می باشد. صادرات انواع پسته به کشور های دیگر جهان سابقه طولانی داشته و سبب ارزاوری و توسعه اقتصادی فراوانی برای کشور می شود. صادرات عمده مغز بنه ارگانیک در سال های اخیر افزایش بسیاری داشته و انواع بنه های مرغوب در بسته بندی هایی شکیل با قیمت مناسب به کشور های همسایه و دیگر کشور های خاورمیانه و حتی کشور های اروپایی ارسال می گردد . بر روی بسته بندی هایی صادراتی تمامی مشخصات پسته و شرکت تولیدی آن درج شده است.

صادرات عمده مغز بنه ارگانیک

مهمترین مصارف مغز بنه ارگانیک

مهمترین مصارف مغز بنه ارگانیک

رشته کوه های زاگرس و منطاق کوهستانی ایران منبع بسیار غنی از درختان پسته کوهی می باشند که به دور از هر گونه کود و مواد شیمیایی روییده و به بار می نشینند و سبب تولید پسته ارگانیک می گردند.

مغز بنه ارگانیک نیز از داخل پوسته سخت پسته با شکستن بیرون آمده و برای مصارف در بازار عرضه می گردد. مغز بنه ارگانیک یکی از آجیل های خوشمزه و مقوی می باشد که از آن به عنوان پذیرایی در میهمانی ها یا میان وعده ها می توان استفاده کرد .به دلیل خواص فراوان و مناسب بودن قیمت پسته کوهی از آن در تولید بستنی یا معجون نیز استفاده می گردد . همچنین این دانه روغنی بوده و از آن روغن گیری برای مصارف درمانی صورت می گیرد.

پودر مغز بنه پسته در ترکیب با آب یا روغن های گوناگون برای بهبود زخم و یا بیماری های پوستی به صورت موضعی استفاده می گردد و تاثیرات قابل توجهی دراین زمینه دارد ، حتی در زمان جای گزیدگی و نیش حشرات نیز مفید واقع می شود. با توجه به خواص فراوان پسته کوهی و آشنایی همه مردم جهان با این محصول تمامی کشور ها مصرف کننده این محصول ارگانیک و طبیعی می باشند و از آن جایی که ایران یکی از قطب های تولید آن می باشد صادرات مغز بنه به کشور های متقاضی صورت می گیرد و زمینه تجارت خوبی را برای کشور فراهم آورده است .

خرید مغز بنه ارگانیک

خرید مغز بنه ارگانیک

مغز بنه سرشار از ویتامین های مختلف و از جمله ویتامین E می باشد از این رو می تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و مقاومت بدن را در برابر عوامل بیماری زا بالا ببرد. همچنین بنه ارگانیک خواص مطلوبی برای دستگاه عصبی داشته ، سبب افزایش و تقویت حافظه شده و حتی در بزرگسالان برای پیشگیری از آلزایمر می تواند مصرف شود.

مصرف مغز بنه در دوران بارداری می تواند به مادران باردار کمک نماید تا نیاز های بدن خود و جنین را تامین نمایند و با کم خونی و کمبود کلسیم مواجه نشوند . پسته کوهی با دارای بودن انواع مواد معدنی و پروتئین ها می تواند به تقویت و بهبود عملکرد کلیه اندام ها از جمله کبد ، دستگاه گوارش و قلب و عروق بپردازد. بنه پسته یا پسته وحشی مانند پسته معمولی دارای خواص بسیار بوده و بسیار مقوی می باشد اما از لحاظ قیمت خیلی ارزان تر از آن می باشد از این رو می تواند جایگزین خوبی برای پسته باشد و افراد با هر توان مالی قادر به تهیه و مصرف آن می باشند.

برای خرید مغز بنه ارگانیک می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نموده که به عرضه بهترین نوع مغز پسته کوهی پرداخته و به منظور جلب رضایت مشتریان بنه پسته با کیفیت و مرغوب را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید پسته کوهی عمده تخفیفات خوبی را شامل می شود. برای سفارش و خرید بنه پسته کلیه مراحل را به صورت آنلاین و تلفنی دنبال کنید و خریدی بدون دغدغه و خروج از منزل داشته باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما