خرید پسته کوهی طبیعی 500 گرمی

پسته کوهی یکی از انواع پسته می باشد که شبیه پسته درختی بوده اما کمی از آن کوچکتر و گردتر می باشد . پسته کوهی طبیعی که در فصل تابستان از درختان برداشت می شود دارای فواید فراوانی برای بدن می باشد و این محصول با داشتن ترکیبات پروتئینی و ویتامین ها غذای مکمل خوبی محسوب می شود.

شما می توانید خرید پسته کوهی طبیعی و تازه را از سایت اینترنتی فروش ما به سادگی انجام داده تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد . پسته های کوهی طبیعی با کیفیت در بسته های 500 گرمی بسته بندی شده ، بسته های ارائه شده بسیار شکیل و دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشند .

خرید پسته کوهی طبیعی 500 گرمی

ویژگی های درمان پسته کوهی طبیعی

ویژگی های درمان پسته کوهی طبیعی

مغز پسته کوهی به رنگ سبز تیره می باشد و پوسته های آن به رنگ های قرمز و قهوه ای دیده می شوند . بنه پسته طبیعی که حاوی املاح معدنی و ویتامین ها می باشد می تواند کمبود های بدن را جبران نماید و برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع گردد . بنه تاثیر بسیاری در معالجه کم خونی دارد و خونساز طبیعی محسوب می شود . همچنین کسانی که به بیماری نرمی استخوان دچار می باشند با مصرف مداوم پسته کوهی می توانند به بهبودی کامل دست پیدا کنند . پسته وحشی به دلیل گرم و مقوی بودن برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است و می تواند سرد مزاجی در آقایان و خانم ها را درمان نماید .

استفاده از بنه برای تقویت دستگاه گوارش و دستگاه ادراری مفید است و مشکلاتی همچون کرم معده و تکرر ادرار را از بین می برد . یکی دیگر از خواص پسته کوهی استفاده از آن به صورت موضعی بر روی پوست برای التیام زخم ها می باشد . همچنین مشکلاتی مانند خارش و خشکی بیش از حد پوست نیز به وسیله این خوراکی طبیعی درمان می گردد . افرادی که از لاغری خود رنج می برند نیز با جای دادن این آجیل همراه با بادام و بادام زمینی در برنامه روزانه خود می توانند افزایش وزن داشته و به میزان وزن مطلوب خود برسند .

برای خرید پسته کوهی به دو روش حضوری یا مجازی می توانید اقدام نمایید . در خرید غیر حضوری با دیدن تصاویر و قیمت پسته طبیعی کوهی و بررسی کیفیت آن می توانید پسته کوهی طبیعی را در مقدار دلخواه سفارش داده و بلافاصله پس از پرداخت وجه در نقطه ای از کشور که باشید برایتان ارسال می گردد .

قیمت بهترین پسته کوهی

قیمت بهترین پسته کوهی

درخت پسته کوهی علاوه بر میوه و دانه خوراکی که دارد ، صمغ آن نیز با عنوان سقز شناخته شده که خود دارای اثرات درمانی می باشد و همچنین در تهیه آدامس از آن استفاده می گردد . میوه پسته کوهی به صورت نارس نیز در تهیه برخی از غذاهای محلی استفاده می گردد و برخی نیز آب آن را گرفته و به دلیل خواص بسیاری که دارا می باشد از آن استفاده می کنند . دانه پسته پس از کامل رسیدن دارای پوسته های سختی است که برای رسیدن به مغز باید آن را شکست . بنه پسته به صورت کامل یا مغز شده در فروشگاه ها عرضه می گردد . قیمت پسته طبیعی بستگی به کیفیت و نوع آن دارد ، معمولا پسته های خرد شده یا ریزتر که مورد مصرف بستنی سازی یا آبمیوه فروشی ها می باشند با قیمت ارزان تری عرضه می گردند .

پسته های دست چین شده مرغوب معمولا در بسته بندی های مخصوص 500 گرمی یا 1 کیلویی آماده شده و علاوه بر عرضه در سراسر کشور به کشور های خارجی نیز صادر می گردند . بنه پسته ایرانی از سوی بسیاری از کشور ها مورد استقبال قرار گرفته و تقاضا می شود .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما