توزیع مغز پسته اکبری

مغز پسته اکبری یکی از بهترین مغزهای ارقام پسته کاشته شده در جهان است. یک‌کالای لوکس و تجاری که در جهان‌کاملا شناخته شده است و در حوزه صادرات غیرنفتی سهم بسزایی در ارز اوری دارد. توزیع مغز پسته اکبری در هر دو حوزه داخلی و خارجی انجام می شود.

در حوزه تجارت خارجی، توزیع مغز پسته به صورت عمده بوده و بسته بندی ها در اوزان مختلف و مطابق با سلایق کشورهای درخواست کننده و خریدار انجام می شود. بسته بندی در توزیع خارجی مغز پسته اکبری، بسیار حائز اهمیت است چرا که یکی از عوامل فروش بیشتر ایجاد جذابیت ها در شکل و طرح اولیه است. هر چه طرح ها جدیدتر و منطبق بر سلیقه مشتری باشد، انتظار می رود او رغبت بیشتری برای انتخاب داشته باشد.

هزینه کردن برای بسته بندی پسته ها، گرچه هزینه تولید را بیشتر می کند اما به جهت جذب مشتری و فروش بیشتر، سودآوری را برای تولیدکننده و توزیع کننده بیشتر نموده و حتی می تواند برند سازی را برایش به ارمغان بیاورد.

توزیع مغز پسته اکبری

مشخصات مغز پسته اکبری

مشخصات مغز پسته اکبری

  • پسته اکبری بیشتر در ایران تولید می شود و بهتر است بگوییم ایران تولیدکننده عمده و اختصاصی این رقم پسته در جهان می باشد.
  • پسته اکبری جز پسته های بلند دسته بندی می شود.‌ مغزی کشیده و بادامی شکل دارد و از ارقام‌ دیگر پسته بلند و درشت تر است.
  • بلندی این پسته در میان ارقام دیگر تا حدی چشم گیر است که عنوان  Super Long Pistachio را در بازرهای جهانی به خود اختصاص داده است.
  • به جهت درشتی، انس این پسته پایین است.
  • از نظر ظاهری در دو طرف چاک دارد.
  • سه درجه بندی برای این پسته اکبری وجود دارد. درجه یک‌ یا طبیعی و خندان. درجه دو یا کلاس بی، در جه سه یا پسته اب خندان اکبری.
  • نوع درجه یک در روی درخت و به طور طبیعی خندان شده و قیمت بسیار بالایی دارد و کشورهای ثروتمند خاصی خریدار ان هستند.
  • نوع درجه دو، بین دو گروه قرار دارند و چون قیمت تا حدودی مناسب تر دارد، بیشتر هدف صادرات به عموم کشورهاواقع می شود.
  • نوع درجه سه که معمولا در روی درخت خندان نشده و دهان بسته برداشت می شود، به کمک روش های مکانیکی، در پوسته اش شکاف ایجاد می شود و پس از این در ردیف پسته های خندان قرار می گیرد. همین یک نکته کافی ست که قیمت این درجه هم پایین باشد.
  • پسته اکبری بیشتر در استان کرمان در شهر رفسنجان و سیرجان و همچنین در منطقه فیص اباد استان خراسان کاشت می شود و یک رقم صادراتی و گران قیمت محسوب می گردد.
  • نام‌ این‌ پسته برگرفته از پدیداورنده اش به نام‌اکبر تاج ابادی بوده است. او فردی بوده که با تکرار پیوندهای متفاوت توانسته این رقم را به ثمر برساند‌. در ادامه کشت موفق این رقم پسته، این نام را جهانی کرده است.

عرضه مستفیم مغز پسته اکبری

عرضه مستفیم مغز پسته اکبری

مغز پسته اکبری با این حجم از خاصیت و امتیاز طرفداران بسیاری در بازار داخلی و خارجی دارد و تولیدکنندگان و فروشندگان عرضه پسته اکبری را در صدر برنامه های فروش خود قرار داده اند. انچه در این میان اهمیت ویژه پیدا می کند، قیمت مغز پسته می باشد چرا که یک عرضه کننده زمانی به موفقیت در فروش می رسد و می تواند بازار را به دست بیاورد که مغز پسته با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه نماید.

خریدار در هر سطحی که باشد، علاوه بر زیبایی ظاهری محصول و کیفیت آن، به قیمت هم توجه ویژه دارد. پس لازم است عرضه کننده این فکر اساسی برای این موضوع داشته باشد. بر اساس تجارب به نظر می رسد که عرضه مستقیم بهترین راهکار برای کاهش قیمت باشد.

کوشادانه با راه اندازی سایت خرید و فروش امکان این عرضه مستقیم را ایجاد کرده است. خریداران محترم داخلی و خارجی می توانند ضمن ارتباط با واحد فروش، میزان درخواستی خود را ثبت نمایند و مستقیما مغز پسته اکبری را با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما