پخش مغز پسته گندمی ارزان

مغز پسته گندمی ارزان چگونه مغزپسته ایی  است؟مغز پسته  گندمی برای کدام استان است؟ پخش مغزپسته گندمی ارزان بیشتر با چه قیمتی ودر  کجا صورت می گیرد؟

مغز پسته  گندمی یا موشو مغز که نسبت به مغز پسته های دیگر ریز تر است و رنگ پوشش روی آن قهوه ای تیره است. اما در مرحله فناوری این مغز پوشش یا پوسته از آن جدا سازی می‌شود وبه رنگ مغز سبز تیره تبدیل می شود. به دلیل سایز کوچک که مغز پسته گندمی دارد به عنوان موشو گفته می شود و همانطور که از نام آن پیداست سایز این مغز اندازه دانه گندم است.

مغز پسته گندمی ارزان در تمامی استان های تولید کننده پسته یافت می‌شود همچنین مغز مربوط به تمامی ارقام پسته از جمله: اکبری, احمدآقایی,کله قوچی, بادامی و فندقی است.

پخش مغز پسته گندمی در تمامی استان‌های درخواست کننده این مغز انجام می پذیرد چیزی که مشهود است این است که مصرف این مغز بیشتر برای محصولاتی مانند :سوهان، حلوا، باقلوا ،پولکی و گزاست. پس  استان‌های قم, یزد,اصفهان وکرمان بیشترین درخواست این نوع مغز را دارند پس در این استانها پخش مغز  پسته گندمی ارزان به صورت گسترده انجام می پذیرد.  البته استان تهران که مرکز پخش مغز  گندمی ارزان و تمامی ارقام پسته است همواره در این امر پیشگام تمامی استان‌ها بوده است.

پخش مغز پسته گندمی ارزان

پسته چه خواصیتی دارد ؟

پسته چه خواصیتی دارد ؟

همه ما تا حدودی با خواص پسته آشنایی کامل داریم اما در اینجا به طور مفصل به خواص عدیده پسته می پردازیم. پسته خواص خوراکی بسیاری دارد که از جمله آن دارای مقادیر بسیار زیاد آهن و ویتامین ب شیشه است این خاصیت برای درمان کم خونی در بسیاری از افراد جوابگو بوده است. چرا که مصرف ۲۵دانه پسته در ازای یک قرص آهن معامله بسیار خوبی است.  پسته دارای روی ،منیزیم و مقدار کمتری کلسیم است که روی نقش بسزایی دارد در رشد و قد فرزندان ما دارد.

منیزیم موجود در پسته به بهبود عملکرد مغز همچنین سیستم دستگاه عصبی که سراسری بدن امتداد دارد بسیار کمک می کند. کمبود این ماده در بدن باعث اختلال در عملکرد حرکتی,بینایی, شنوایی و چشایی افراد می شود. کلسیم نیز روی استخوان بندی فرزندان ما و همچنین خود ما تاثیر بسیاری دارد و از پوکی استخوان در میانسالی جلوگیری می کند. پروتئین موجود در پسته باعث عملکرد صحیح سیستم عضلانی شدن بدن می شود و سوخت و ساز و انرژی بسیاری در طول روز را برای ما فراهم می آورد.علاوه بر آن پسته   از خستگی مفرط و کسلی جلوگیری می‌کند و انرژی فوق‌العاده‌ای به جسم ما می بخشد. روغن پسته  برای شادابی پوست صورت و بدن همچنین از بین بردن آثار زخم و چروک روی پوست بسیار موثر و پرکاربرد بوده است.

فروشنده انواع مغز پسته کیلویی

فروشنده انواع مغز پسته کیلویی

شرکت تولیدی ما فروشنده انواع مغز پسته کیلویی است تا با بهترین کیفیت بتوانند محصول را مستقیم به دست مشتری برساند.  پخش پسته کیلویی همواره مشکلاتی را به دنبال دارد چرا که اغلب خریداران کیلویی و جزء پسته مصرف کنندگان مستقیم محصول هستند و هر آن امکان صرف نظر کردن از خرید خود را دارند.  مشتریان کیلویی نسبت به عمده طیف وسیعی را در بر می‌گیرند ولی خرید آنها برای شرکت   سود چندانی را به همراه  ندارد.

فروشنده انواع مغز پسته کیلویی که مسئول مشاوره دادن به خریداران متعدد است باید بتواند تعامل مناسبی با تمامی خریداران داشته باشد و هر دفعه خود را با شرایط آنان وفق دهد. فروشنده باید انواع مغز پسته و قیمت های متفاوت پسته را بداند و بشناسد تا بتواند جوابگوی به موقع تمامی مشتریان این محصول باشد.در  بسیاری موارد مشتریان با سوالات متفاوت پیچیدگی در خرید محصول ایجاد می‌کنند در اینجا فروشنده است که باید با حواس جمع و صبر و حوصله به صحبت های مشتریان گوش فرا دهد و متناسب با موقعیت مشتری را راهنمایی نمایند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما