خرید مستقیم دستگاه بنه شکنی دستی ارزان
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید مستقیم دستگاه بنه شکنی دستی ارزان

دستگاه بنه شکنی ارزان از جمله دستگاه هایی است که از گذشت های دور در حوزه فراوری پسته کاربرد داشته است. بنه شکن دستی بیشتر در کارگاه های کوچک و منازل مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این دستگاه ها حجم محدودی از پسته را می تواند مغز کند و استفاده از ان برای کارخانه داران ، با توجه به زمان مورد نیاز برای فرایند پوست گیری توسط این دستگاه، به صرفه نخواهد بود.

برای خرید این نوع دستگاه های بنه شکن، می توانید از طریق سایت کوشادانه اقدام‌ نمایید. این مرکز تجاری فروشنده و عرضه کننده انواع مختلف دستگاه های بنه شکن دستی و نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد. این مجموعه تمهیداتی اندیشیده تا خریداران بتوانند بدون هیچ واسطه ای اقدام به خرید دستگاه بنه شکنی ارزان نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید مستقیم دستگاه بنه شکنی دستی ارزان

معرفی جدیدترین دستگاه بنه شکن

معرفی جدیدترین دستگاه بنه شکن

در گذشته توجه به فراورده های پسته و مغز پسته مانند اکنون مورد توجه نبود و پسته در تناژهای پایین مغز می شد. مغز کردن این حجم از پسته با دستگاه های پسته شکن دستی به راحتی قابل انجام بود و هر باغدار و یا کارگاه داری با داشتن یک یا چند دستگاه کوچک دستی، هدف خود را محقق می ساخت . اما با گذشت زمان، توسعه صادرات، افزایش تنوع مصرف، افزایش تقاضا برای فراورده های پسته از جمله مغز پسته، پودر پسته، خلال پسته، لپه و دندانه ی پسته، و همچنین مشکلات موجود در کاربرد دستگاه های بنه شکن دستی از جمله نیازمنری به نیروی کار بالا، هزینه تعمیر، زمان بر بودن کار دستگاه و..‌، پسته کاران و کارگاه داران کار با دستگاه های پسته شکن دستی را مقرون به صرفه ندانستند.

صنعت گران نیز با توجه به اشنایی با رشد فعالیت پسته کاران و لزوم توسعه تکنولوژی، بر ساخت دستگاه های جدید بنه شکن تمرکر کردند. ناگفته نماند که این توجه به ارتقا دادن و ساخت دستگاه پسته شکن جدید، یک نیاز برای کشور ما محسوب می شود چرا که ایران جز برترین تولید کنندگان پسته در است و حجم بالایی از کاشت و برداشت پسته جهان در ایران رخ می دهد و ایران تامین کننده برتر نیاز جهانی پسته می باشد.

این احساس نیاز و زمینه رشد، انگیزه ساز صنعت گران این مرز و بوم شده تا بتوانند با همت بلند و تلاش بی وقفه ی خود، هر روز دستگاه های پسته شکن را با تکنولوژی جدیدتری را طراحی و تولید کرده و روانه بازتر مصرف سازند.

این رشد روند تا جایی ادامه داشته است که ما هم اکنون شاهد ساخت دستگاه های تمام اتوماتیک پسته شکن هستیم. دستگاه هایی که قابلیت مغز کردن پسته در تنازهای چند تنی را در طول مدت فقط یک ساعت را دارند بدون انکه نیازمند تعداد بالای نیروی انسانی باشند . جالب تر اینکه این دستگاه های بنه شکن جدید، راه اندازی بسیار آسانی دارند و مغز پسته را با بالاترین کیفیت و بدون خوردگی و شکستگی و یا حداقل با کمترین ضایعات تحویل می دهند.

در جدیدترین دستگاه بنه شکن تمام اتوماتیک، پسته دهان در کانال ورودی دستگاه ریخته می شود و در سوی دیگر مغز پسته بدون دخالت دست و در نهایت رعایت بهداشت، در بسته های تعبیه شده، قرار می گیرد.

 قیمت روز بنه شکن دستی

 قیمت روز بنه شکن دستی

قیمت دستگاه بنه شکنی ارزان تابع هزینه های تولید، حمل و نقل، نوسانات ارز ، میزان عرضه و تقاضا، کیفیت کارکرد دستگاه، نحوه خرید یعنی  مستقیم یا با واسطه بودن و دیگر عوامل دارد.

با توجه به افزایش هر روزه هزینه ها در هر بخش انتظار نمی رود که قیمت ها  در طولانی مدت، به طور ثابت و یکسان باقی بماند. اما جای امیدواری این است که دستگاه بنه شکن دستی، چون جز تولیدات داخلی بوده و همچنین فناوری پیچیده ای در تولید ان وجود ندارد، قیمت پایینی داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت روز بنه شکن دستی می توانید با کارشناسان واحد فروش سایت کوشادانه در ارتباط باشید. این کارشناسان در تمامی ساعات شبانه روز و به دقت تمام پاسخگوی سوالات شما می باشند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید دستگاه بنه شکنی ارزان را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید