مغز پسته کوهی سرخس | عرضه کننده انواع مغز دانه های درجه یک

مغز پسته کوهی سرخس به عنوان یکی از مهمترین وخاص ترین محصولات ایران است که محبوبیت جهانی دارد و در منطقه خراسان روییده می شود ایران از دیر باز در زمینه پسته فعال بوده و توانسته اقلام مختلفی از پسته را تولید کند انواع مغز پسته کوهی دو نوع است. ۱. پسته کوهی یا بنه. ۲. پسته کوهی سرخس. در جنگل های ایران بیشترین پوشش و تولیده عمده را سرخس داشته است و سرخس دو نوع برداشت دارد ۱. مغز پسته گلدار۲. مغز پسته کال.     مغز پسته گلدار اندکی بیشتر روی درخت مانده و مغز آن از حالت کال در آمده است مغز پسته کال زودتر از موعد از روی درخت برداشت می شود و داخل آن به شدت سبز است این مغز پسته کال مشتریان زیادی دارد‌ مغز پسته کوهی سرخس از نظر طب سنتی گرم و خشک است و به خاطر داشتن آهن خونسازی قوی است این مغز ذهن را تقویت میکند و برای آرامش قلب و اعصاب مفید است و برای باز کردن مجاری کبد توصیه می شود معده را تقویت و برای تسکین سرفه مفید است و سرشار از پروتئین٬ کلسیم٬ اهن٬ فسفر٬ ویتامین های A . B1. B3. و پتاسیم می باشد کاربرد این مغز پسته در صنایع غذایی می باشد.

مغز پسته کوهی سرخس | عرضه کننده انواع مغز دانه های درجه یک

خرید و فروش مغز پسته کوهی سرخس

خرید و فروش مغز پسته کوهی سرخس خرید و فروش مغز پسته کوهی بیشتر در منطقه ی تولید آن در سرخس است که در سراسر کشور عرضه می شود. بازار های جهانی به سوی استفاده از محصولات ارگانیک پیش رفته و این محصول هم یک کالای ارگانیک درجه یک و باکیفیت و دارای استاندارد بهداشتی است. معمولا خرید و فروش مغز پسته کوهی سرخس کال بیشتر و طرفداران زیادی دارد مرکز خرید و فروش مغز پسته کوهی بیشتر در خراسان به دلیل اینکه خواستگاه آن در شمال شرق در سرخس است و انواع مغز پسته کوهی سرخس کال و گلدار در بازار های مشهد به صورت کلی و جزئی عرضه می شود.

قیمت روز مغز پسته وحشی سرخس

قیمت روز مغز پسته وحشی سرخسقیمت مغز پسته کوهی سرخس در در فصل برداشت در مرداد ماه مناسب ترین قیمت ممکن را دارد و در این ماه بهترین نوع مغز پسته با بهترین قیمت عرضه می شود مغز پسته کال قیمت گرانتری دارد و مغز پسته کوهی گلدار به صورت عمده ارزانتر است.قیمت روز مغز پسته وحشی سرخس بر اساس کیفیت متفاوت است و بدون واسطه ان قیمت مناسبی دارد.

خریدار عمده مغز پسته کوهی سرخس

خریدار عمده مغز پسته کوهی سرخسبه دلیل اینکه آستان قدس رضوی در سرخس املاک موقوفات زیادی دارد و بر روی جنگل های پسته سرخس دست گذاشته و این جنگل پهناور از موقوفات آستان قدس رضوی است و اگر کسی بخواهد مغز پسته سرخس باحجم بالا و عمده خریداری کند می بایست یا آستان قدس رضوی و شرکت های آن همکاری کند. مغز پسته کوهی سرخس خریداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و به دلیل کیفیت خوب آن و طعم عالی و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد این مغز پسته آفلاتوکسین آن صفر بوده و هیچ گونه آلودگی ندارد.خرید عمده این محصول به صورت بسته بندی ۱۰ یا ۲۰کیلویی به بالا و به صورت فله ای انجام می گیرد.

عرضه کننده انواع مغز پسته کوهی درجه یک به بازار

عرضه کننده انواع مغز پسته کوهی درجه یک به بازارشرکت گوهران مغز درخشان اسیا تولید کننده و عرضه کننده محصولات مغز پسته کال٬ جنگلی٬ هراتی٬ کوهی وحشی ارگانیک خود را بدون واسطه عرضه می نماید این مغز پسته ها بدون دخالت دست با آخرین متد روز دنیا و دستگاههای تمام اتوماتیک شکسته و تمیز می شود و مرغوبترین و سالم ترین مغز با کیفیت بالا و بدون افلاتاکسین تولید می شود در این شرکت محصولات مغزی سه بار تمیز و پاک می شود و بدون ریزترین نخاله و نرمه به مشتریان در سراسر کشور عرضه می شود   مغز پسته کوهی وحشی در استان خراسان در سرخس و در استان کرمان و در رفسنجان بیشترین تولیدات وعرضه ی این محصول را در ایران دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما