قیمت مغز پسته دندانه در بازار تهران

تهران با جمعیتی بالغ بربالای 15 میلیون نفر یک بازار بسیار عالی برای مصرف مغز پسته دندانه را به وجود آورده است. موارد استفاده مغز پسته دندانه در انواع شیرینی ، باقلوا ، بستنی وسوهان و همچنین انواع غذاهای اصیل ایرانی به کار می رود. مغز پسته دندانه قیمتهای مختلی در بازار تهران دارد که یکی از این عوامل درصد سبزی مغز دندانه است.

قیمت مغز پسته دندانه در بازار تهران

مصرف مغز پسته دندانه در بستنی سنتی

مصرف مغز پسته دندانه در بستنی سنتی

بستنی سنتی ایرانی یکی از خوشمزه ترین دسرهای حال حاضر در سبد کالایی مصرف خانوار های ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. بستنی سنتی ایرانی با طعمهای وانیلی ، زعفرانی و کاکاویی همینک در پیشخوان اکثر بستنی فروشی ها موجود است که معمولاً در بستنی کاکاویی مغز بسته را به صورت دندانه در می آورند و در روکاری از آن استفاده می کنند. اما در بستنی های وانیلی و زعفرانی از مغز پسته دندانه هم در روکاری استفاده می کنند و هم در درون بستنی که با این کار هم رویت بستنی ها رو بالا می برند هم خوشمزه گی آن را. مغز پسته دندانه همیشه و از دیر باز در صنعت بستنی به دلیل طعم فوق العاده ای که به بستنی می دهد مورد توجه صنف بستنی بوده و خواهد بود.

مغز پسته دندانه دو پوست چه ویژگیهایی دارد؟

مغز پسته دندانه دو پوست چه ویژگیهایی دارد؟

برای مشتریان خیلی مهم است که بدانند دندانه مغز پسته چگونه و در چه شرایطی تهیه و تولید می شود؟  رنگ و طعم آن چگونه است؟ و نوع مغز پسته ای که  به کار گرفته شده چه بوده؟ شاید نوع پسته برای مشتریان مهم نباشد اما رنگ و طعم در اتنخاب و خرید مخاطبان خیلی مهم است. مغز پسته دندانه دوپوست شده از زیر غربال مغزهای کامل یا دو قاب تشکیل می شود که در فرایند دو پوست کردن مغزهای پسته به دست می آیند. به مغزهای پسته دو پوست شده ای که رنگ بندی هم شده باشند گرید می گویند که شامل درجاتی از نوع :

(S,A,B,C,D,E,F,H)

است که هرکدام از این نوع گریدها برای مصرف خاصی به کار می روند.

مغزپسته کال برای تولید مغز پسته دندانه سبز

مغزپسته کال برای تولید مغز پسته دندانه سبز

مغزپسته کال از پسته کالک به دست می آید و از مهمترین مواد اولیه تولید دندانه مغز پسته است، که هرچه مغز پسته کال سبز تر و به اصطلاح سوپر باشد دندانه مغز پسته ما سبزتر خواهد بود. البته هیچ گاه تولید کنندگان و تاجران پسته مغز کال را خورد یا دندانه نمی کنند ولی از پرتی و خورده خلال پسته به دست آمده در روند تولید و همچنین غربال کردن خلال پسته ها و گریدها می توان مغز پسته دندانه خیلی سبز و سوپر به دست آورد.

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

WhatssApp

لطفاٌ کلیک کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما