قیمت پسته بنه / عرضه کنندگان پسته بنه در ایران

بنه یا پسته کوهی عمدتا در کوه ها و ارتفاعات استان های لرستان، کردستان، کرمانشاه و ایلام وجود دارد ولی این محصول در مناطق کوهستانی دیگر کشور نیز رشد و نمو پیدا می کند و عرضه کنندگان آن در ایران بیشتر افراد ساکن در این مناطق هستند. به همین دلیل قیمت پسته بنه در بازار نیز توسط همین افراد مشخص می شود.

قیمت پسته بنه / عرضه کنندگان پسته بنه در ایران

لیست قیمت انواع پسته بنه در کشور

لیست قیمت انواع پسته بنه در کشورکیفیت و اندازه پسته بنه استان های مختلف با یکدیگر متفاوت است و همین عامل سبب تغییر در لیست قیمت انواع پسته بنه در کشور می شود. برای خرید انواع پسته بنه کوهی با قیمت مناسب می توان به مناطقی که بهترین نوع این محصول وجود دارد مراجعه کرد و از طریق تعداد زیادی مرکز فروش پسته در بازار های محلی اقدام به خرید نمود.

شرکت های زیادی نیز در زمینه عرضه انواع پسته دستچین شده، بهداشتی و با کیفیت این محصول به بازار فعالیت می کنند.

تولید پسته بنه با بهترین کیفیت در ایران

تولید پسته بنه با بهترین کیفیت در ایرانیکی از مهم ترین نکاتی که در تولید پسته بنه کوهی حائز اهمیت است و این محصول را به یکی از محصولات با کیفیت در بازار تبدیل می کند، عدم استفاده از کود و مواد شیمیایی در مراحل تولید آن است. قیمت پایین تر بنه نسبت به پسته و اکثر آجیل های دیگر، این محصول را به یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین ها برای مصرف در عید نوروز و دیگر اعیاد سنتی و مذهبی تبدیل کرده است.

برترین صادر کننده پسته بنه در کشور

برترین صادر کننده پسته بنه در کشورشرکت های تجاری و بازرگانی زیادی در زمینه صادرات پسته در کشور فعالیت می کنند.

شناخت کشور های مختلف از فواید بنه یا همان پسته کوهی، درخواست و تقاضا ها برای این محصول را نیز افزایش داده است و شرکت های مختلف با خرید آن از فروشندگان عمده و بسته بندی  در بسته های 250، 500 و 1000 گرمی برای صادرات یا عرضه در بازار داخلی به سراسر کشور ارسال می کنند.

برترین صادر کنندگان پسته بنه در کشور، با ایجاد وب سایت های اینترنتی و درخواست خرید از فروشندگان عمده و جزئی پسته کوهی از سراسر کشور، به دنبال خرید با کیفیت ترین انواع این محصول برای موفقیت در بازار های بین المللی هستند. در سال های اخیر صادرات پسته کوهی به کشورهای اروپایی، خاورمیانه و از جمله مهم ترین آن ها ترکیه رونق زیادی پیدا کرده و درآمد زیادی را عاید کشور نموده است.

عوامل مهم در خرید پسته بنه

عوامل مهم در خرید پسته بنهعوامل مهمی موجب می شود خریداران به سمت خرید پسته یا بنه کوهی روی بیاورند. خواص مهم درمانی را می توان از مهم ترین این عوامل در نظر گرفت. تقریبا همه قسمت های یک درخت بنه کوهی، دارای خواص منحصر به فردی است، میوه، برگ و حتی صمغ ترشح شده از تنه ی این درخت فواید زیاد دارویی دارد.

تقویت دستگاه گوارش، دفع کرم های روده و معده،
خاصیت ضد میکروب،
تسکین کمر درد، درد قولنج و عضلات، تنها بخشی از فواید درمانی این محصول می باشد.

کلخنگ یکی از انواع پسته کوهی است که از آن برای خوشبو کردن دوغ و تهیه ی ترشی های محلی استفاده می شود.

این محصول نیز دارای ویتامین A، انواع مختلف ویتامین B و ویتامین D است. علاوه براین از صمغ تولید شده توسط درخت آن به منظور تهیه ی آدامس، عطر، حشره کش‌ ها، خوشبو کننده‌ ها، و نیز در صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی برای تهیه نرم‌ کننده‌ ها و ضد عفونی کننده‌ ها استفاده می شود.

مراکز پخش پسته بنه در سراسر کشور

مراکز پخش پسته بنه در سراسر کشوربا توجه به خواص زیاد بیان شده برای پسته بنه، مراکز پخش این محصول در سراسر کشور نیز در حال افزایش هستند و شرکت های زیادی به فکر بسته بندی و عرضه آن افتاده اند. در استان هایی مانند لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و کردستان که دارای مناطق مرتفع و کوهستانی زیادی هستند، فروش پسته بنه نیز، مشتریان خاص خود را دارد.

از خواص غذایی، درمانی و صنعتی زیادی که برای پسته بنه ذکر شده است، می توان به رفع کم‌ خونی، درمان نرمی استخوان، تقویت اعصاب، درمان ورم و زخم، التیام زخم، تقویت کبد و طحال و تسکین سرفه اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما