قیمت مغز پسته وحشی

قیمت مغز پسته وحشی مانند دیگر خشکبار و آجیل ها همیشه در نوسان است. علاوه بر تولید کننده، قیمت نهایی مغز پسته وحشی توسط شورای قیمت گذاری اتحادیه آجیل و خشکبار تعیین شده و لیست ان به تمامی فروشندگان و فعالان این عرصه ارسال می گردد.
برای اطلاع از قیمت های جدید و اپدیت شده، بهترین راهکار مراجعه به سایت مراکز فروش مغز پسته وحشی است. در این سایت ها، بخشی به نام‌ واحد فروش تعریف شده که محصولات را با لیست قیمت هایشان به نمایش می گذارد. با اینکه مشاورانی در سایت حضور دارند که به صورت آنلاین و فدری و در نهایت دقت و حوصله پاسخگوی سوالات شما هستند.
قیمت پسته وحشی به دلیل ارگانیک‌ بودنش می تواند از مغزهای دیگر گران تر باشد اما مجموعه ما تلاش کرده با کاستن از مراحل خرید و عرضه و فروش مستقیم آن، قیمت را در پایین ترین حد بیان کند. هدف از این کار کسب رضایت مشتری و افزودن به قدرت خرید اوست.

قیمت مغز پسته وحشی

مغز پسته وحشی چه خواصی دارد؟

مغز پسته وحشی چه خواصی دارد؟

پس از صحبت از قیمت پسته وحشی و قبل از پرداختن به خواص پسته وحشی، بهتر است پسته وحشی را بیشتر بشناسیم.
پسته وحشی همان بنه است که با نامهای متعددی در مناطق مختلف شناخته می شودو بیشتر در مناطق کوهستانی می روید. گفته‌ می شود دامنه رشته کوه زاگرس، جایگاه رویش این مروارید سبز است. درخته بنه یا پسته وحشی خودرو بوده و از دل سخت سنگ ها سر به اسمان می کشد و گاهی تا ۷ متر ارتفاع دارد.
دانه بنه از پسته ریزتر و کروی شکل تر است و رنگ‌ سبز تیره دارد. پوست ان بسیار سخت است و نمی توان با دندان ان را شکست بلکه نیازمند ابزار یا دستگاه بنه شکن می باشید. خواص این پسته ریز ارگانیک اگر بیشتر از مغز پسته های دیگر نباشد، کمتر نیست. در به بخشی از این خواص اشاره می شود. اگر می خواهید کم خونی خود را بدون مصرف داروهای شیمیایی درمان کنید. مغز بنه بهترین راه حل است.
روغن مغز بنه، درمانی برای درد مفاصل به شمار می رود. بسیار برای پوست مفید است و با روغن بنه می توان کرم های ارایشی بسیار مرغوب با اثرگداری فوق العاده، تهیه کرد. آرام بخش و تقویت کننده سیستم عصبی انسان می باشد. مغز و حافظه را تقویت می کند و سرشار از ویتامین ای بوده و قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و می تواند در درمان سرطان ها موثر باشد و همچنین ضعف جنسی را مرتفع می کند .
چون طبع گرم دارد برای بیماری هایی مانند فلج و ام اس بسیار سودمند است. کالری مورد نیاز بدن را تامین می کند بدون اینکه باعث چاقی و اضافه وزن شود. تقویت کننده معده و دستگاه گوارش بوده و کبد را هم اصلاح می کند.
اینها نمونه ای از خواص مغز پسته وحشی ست که برشمرده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات مرتبط را در سایت کوشادانه مطالعه بفرمایید.

توزیع مغز پسته وحشی

توزیع مغز پسته وحشی

توزیع مغز پسته وحشی به روشهای مختلف صورت می گیرد. امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی و رشد استفاده از فضای مجازی، فعالیت سایت ها توسعه یافته و علاوه بر مراکز فروش که در سطح شهر مشاهده می شود، مراکز فروش اینترنتی هم دایر گشته و تولیدکنندگان خشکبار و مخصوصا مغز پسته وحشی از این فرصت به نفع خود و خریدار سود جسته اند.
اکنون در فضای اینترنت، مراکزی وجود دارد که با نمایش تصاویر و معرفی محصول و بیان مشخصات آن، فرصت انتخاب و سفارش برای خریدار فراهم می کند . پس از ثبت سفارش خریدار، مغز پسته وحشی و یا هر خشکبار دیگر بدون هیچ وقفه و زحمتی به ادرس خریدار ارسال می گردد.
مرکز فروش کوشادانه از جمله این مراکز است که با توجه به نیاز خریداران، اقدام‌ به توزیع گسترده ی مغزپسته وحشی نموده و محصولات خود را در سرتاسر ایران به صورت خرد و یا عمده پخش و توزیع می نماید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما