قیمت روز مغز پسته گندمی کرمان

استان کرمان یکی از قطب های تولید کننده پسته در کشور می باشد که در شهر های مختلف آن انواع گوناگون پسته روییده و برداشت می شود و برای استفاده به سراسر کشور ارسال می گردد.یکی از انواع خوشمزه و ارزان پسته کرمان مغز پسته گندمی می باشد که دارای مغز های ریزی می باشد که در عوض بسیار سبز و خوش طعم و عطر می باشد و از آن می توان در تولیدات خوراکی ها مانند شیرینی ، گز و باقلوا استفاده کرد. قیمت روز مغز پسته گندمی کرمان را می توانید با تماس با شرکت عرضه کننده ما به دست بیاورید و در صورت نیاز مغز پسته گندمی را سفارش دهید.

قیمت روز مغز پسته گندمی کرمان

فایده مغز پسته برای سیستم گوارش

فایده مغز پسته برای سیستم گوارش

پسته این دانه کوچک دارای خواص باورنکردنی برای بدن از پوست، مو و زیبایی گرفته تا درمان و پیشگیری از امراض درونی می باشد و به وسیله آن می توان سیستم ایمنی بدن را تقویت نمود تا حدی که می توان آن را یک داروی ضد سرطان معرفی نمود.

یکی از خواص پسته پری بیوتیک بودن آن می باشد که سبب می شود باکتری های مفید دستگاه گوارش رشد و فعالیت بهتری داشته باشند، در نتیجه مکانیسم دستگاه گوارش بهتر عمل نماید و در قسمت هایی مانند روده بزرگ تعادل میکروبی ایجاد گردد که فیبر های موجود در پسته در این عمل موثر می باشند.

همچنین پسته با دارا بودن فیبر رژیمی می تواند به هضم بهتر منجر شود و بدین وسیله دستگاه گوارش را کمک نماید که البته مصرف آن باید در حد اندازه باشد. پسته با دارا بودن خواص ضد التهابی می تواند التهاب در قسمت های مختلف بدن از جمله معده و روده را نیز درمان نماید.

فیبر موجود در پسته درمان خوبی برای یبوست می باشد و مخصوصا در خانم های باردار که با این مشکل مواجه هستند می تواند درمان طبیعی باشد که در کنار آن خواص تقویت کننده را دارا می باشد. البته در استفاده از پسته باید احتیاط نمود و برخی از افراد به مواد موجود درون پسته حساس بوده و واکنش نشان می دهند و بالعکس می تواند سبب مشکلات گوارشی در این افراد گردد.

عرضه کننده مغز پسته ریز گرید A

عرضه کننده مغز پسته ریز گرید A

 

پسته های تولید و فراوری شده در کشور در انواع مختلفی می باشند که دسته بندی های گوناگونی نیز روی آن ها صورت می گیرد. پسته ها را از روی رنگ پوسته ، اندازه و شکل پسته، زمان گل دهی و دیر رس یا زود رس بودن طبقه بندی و نامگذاری می نمایند.

یکی از درجه بندی های پسته که آن را به گرید های مختلف دسته بندی می کند بر اساس میزان باز و خندان بودن پسته می باشد که در این طبقه بندی بهترین نوع گرید AAA می باشد که 95 در صد آن خندان می باشد. در گرید AA 90 درصد پسته دهان باز می باشد و پسته هایی که دارای 85 درصد پسته دهان باز می باشند در گرید A قرار می گیرند.

در نوعی تقسیم بندی دیگر گرید های پسته بر اساس میزان رنگ سبز پسته تعیین می گردد که نوع گرید A مرغوب ترین و سبز ترین پسته می باشد که در پسته های ریز گندمی از از گرید پسته برای تزئین خوراکی ها استفاده شده و طرفداران بسیاری دارند.

یکی از انواع پسته کرمان که در شرکت ما با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد پسته ریز گندمی از نوع پسته گرید A می باشد . این نوع پسته تازه و خوشمزه با بهترین قیمت عرضه شده و به هر میزان که بخواهید موجود می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته گندمی را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما