فروش پسته کوهی | صادرات انواع خشکبار با کیفیت بالا

کوهستان های ایران مخصوصا رشته کوه زاگرس، معدن بسیاری از گیاهان از جمله پسته کوهی است که به آن سقز و بنه هم می گویند. این گیاه از تیره پسته‌اییان است و دارای خواص بسیار گسترده می باشد. پوسته بیرونی این محصول، در جوانی سبز و قرمز رنگ است و در اردیبهشت ماه، به صورت نیمه رسیده برداشت می‌ شود. با ما همراه باشید تا در مورد فروش پسته کوهی، صادرات آن و … اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم.

فروش پسته کوهی | صادرات انواع خشکبار با کیفیت بالا

راهنمای خرید پسته کوهی با کیفیت بالا

راهنمای خرید پسته کوهی با کیفیت بالاجالب است بدانید که میوه پسته کوهی به صورت شفت است و مغز آن روغنی می باشد و به صورت تخمه مصرف می گردد. شما می توانید در هنگام خرید این محصول، از فروشنده در مورد راهنمای خرید پسته کوهی با کیفیت بالا بپرسید و بتوانید با توجه به نیاز خود، محصول موردنظرتان را خریداری نمایید.

واقعیت امر این می باشد که تشخیص کیفیت و مرغوبیت پسته کوهی، حتی برای تاجران با تجربه خشکبار هم کار سخت و پر خطری شمارده می شود. اما تازه و سالم بودن این محصول، از ویژگی های بسیار مهم در هنگام خرید پسته کوهی محسوب می شود و لازم است که در هنگام خرید به این مورد توجه کافی را داشته باشید.

صادرات پسته کوهی

صادرات پسته کوهی همانطور که گفتیم خواص پسته کوهی بیشمار می باشد از جمله این که سرشار از ویتامین E است و همین خاصیت باعث شده که اثر آنتی اکسیدانی داشته باشد و باکتری های مضر بدن را از بین ببرد. در کل مغز بنه، مقاومت بدن را  در برابر بیماری های عفونی و میکروبی بسیار بالا خواهد برد.

از آن جایی که این محصول دارای مزایای زیادی است، صادرات بنه کوهی یا پسته کوهی به کشور های مختلف جهان صورت می گیرد. به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول، در کشور های مقصد استقبال بسیار خوبی از پسته کوهی صورت گرفته است.

بازرگانی فروش پسته کوهی

بازرگانی فروش پسته کوهیبا توجه به مزایا و کاربرد های فراوان پسته کوهی، تقاضا ها روز به روز در این زمینه افزایش می یابد. اما خوشبختانه یافتن بازرگانی فروش پسته کوهی چندان کار سختی نمی باشد. مراکز پخش و توزیع این بازرگانی ها در سراسر کشور به عرضه پسته کوهی ارزان می پردازند. همچنین مغز بنه شیراز یکی از انواع مرغوب مغز بنه می باشد که در این مراکز پخش و توزیع یافت می شود.

شما با مراجعه به این مراکز می توانید از قیمت پسته کوهی مطلع شوید، انواع محصولات آن ها را از نزدیک مشاهده و ازیابی نمایید و سپس با توجه به نیازتان اقدام به خرید کنید.

نمایندگی فروش پسته کوهی

نمایندگی فروش پسته کوهینمایندگی های فروش پسته کوهی چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی به فروش محصولات خود می پردازند. اگر شما هم برای زمان خود ارزش قائل هستید و یا امکان مراجعه حضوری را ندارید، خرید اینترنتی بنه گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می شود. خرید اینترنتی مزایای بی شماری دارد که در زیر به چند نمونه از آن می پردازیم:

  •  صرفه جویی در هزینه و وقت
  • بیشتر شدن انتخاب ها
  • آسان شدن ارزیابی کالاهای مختلف
  • امکان خرید از فروشگاه های دور تر 
  • پرداخت مطمئن
  • و …

البته این نکته هم حائز اهمیت می باشد که قبل از خرید اینترنتی، از اعتبار سایت اطمینان کامل کسب کنید و سپس اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود نمایید تا پسته کوهی ارزان قیمت ولی با کیفیت به دست شما برسد.

تفاوت های انواع پسته کوهی

تفاوت های انواع پسته کوهیکاشت بنه کوهی در بیشتر شهر های ایران از جمله، سیستان و بلوچستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، فارس، کرمان، یزد و … صورت می گیرد. تفاوت انواع پسته کوهی هم بستگی به محل رشد این پسته دارد. همچنین برگ، میوه، صمغ ترشح یافته طبیعی یا سقز و گال‌ های گیاه، قسمت‌ های مورد استفاده دارویی این گیاه ارزشمند می باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوع خام بنه ترش می باشد و نیازی به شکستن آن نیست. اما با رسیدن این میوه پوست آن سفت می شود و برای خوردن، باید آن را شکست و خورد و طعم این میوه هم بسیار خوشمزه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما