فروش مستقیم مغز پسته کرمان

کرمان یکی از بزرگترین تولید­کننده­ های مغز پسته است و در واقع مغز پسته کرمان، جز پسته­ های درجه یک و مرغوب است و تقریبا می­توان گفت که فروش مغز پسته یکی از شغل­ های قدیمی مردم این استان محسوب می­شود و هر ساله باغداران مقدار زیادی مغز پسته را روانه­ ی بازارهای داخلی و خارجی می­کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مغز پسته در استان کرمان به هر دو صورت عمده و خرده فروشی و همچنین به صورت خام و هم به صورت فرآوری شده انجام می­شود. اما برای تشخیص پسته مرغوب و خرید پسته کرمان نکاتی وجود دارد که حتما باید به آن توجه شود. ما نیز برای راهنمایی بیشتر شما این نکات را بیان می­کنیم  تا در خرید خود دچار مشکل نشوید.

نحوه تشخیص پسته درجه یک

  1. اولین نکته­ای که باید در خرید پسته به آن توجه کنیم این است که پسته­ی مرغوب و اعلا معمولا کاملا خندان است و مغز آن نیز تمیز و بدون لکه است.
  2. توصیه­ی مهم دیگر که باید جدی گرفته شود این است که به هیچ وجه نباید مغز پسته­های که رنگ شده است را خریداری کنید.
  3. معمولا به کسانی که قصد خرید پسته را دارند توصیه می­شود که مغز پسته خام را ارجح بدانند و خرید آن را ترجیح بدانند چرا که پسته خام حتما تازه به فروش می­رسد و امکان ندارد که کهنه باشد.
  4. مغز پسته درجه یک نباید بیش از حد خشک باشد.
  5. اگر قصد خرید پسته­ی بو داده را دارید برای تشخیص این موضوع که مرغوب است یا نه می­توانید یک مشت از آن را بردارید و نزدیک گوش خود نگه ببرید و آن را تکان دهید، اگر صدای خوردن مغز پسته­ها را به دیوارهای آن را شندید، بدانید که پسته مرغوب نیست و از خریدن آن خوداری کنید.

فروش مستقیم مغز پسته کرمان

مشخصات مغز پسته کرمان

مشخصات مغز پسته کرمان

مغز پسته کرمان در زمره­ی پسته­های درجه یک و اعلا قرار دارد و به این دلیل است و اغلب با استنداردهای صادرات جهانی مطابقت دارد. پسته­هایی که در استان کرمان پرورش داده می­شود دارای ویژگی­های متفاوتی است که در این بخش قصد داریم در مورد انواع آن و مشخصات ویژه­ی آن توضیح مختصری داشته باشیم.

  1. پسته اکبری کرمان: پسته اکبری در زمره­ی درشت­ترین انوع پسته­ها قرار می­گیرد و عموما به عنوان پسته­ی مجلسی و همچنین صادراتی معروف است.
  2. پسته اوحدی کرمان: این نوع پسته علاوه بر کرمان در سایر استان­های کشور نیز رشد می‌کند و در مقایسه با سایر انواع پسته­ها ریزتر است. اما با این وجود بیشترین حجم صادرات پسته­ی کشور به پسته اوحدی اختصاص دارد.
  3. پسته کله قوچی: این پسته نیز جزء پسته­های درشت است و طعم آن بسیار خوشمزه است. این نوع پسته از لحاظ فروش و صادرات دارای جایگاه ویژه­ای است و معمولا از آن برای تهیه خلال و پودر پسته استفاده می­شود. پسته کله قوچی عموما به قیمت بالایی در بازار به فروش می­رسد.

خرید مغز پسته کرمان

خرید مغز پسته کرمان

پسته­ی کرمان به دلیل کیفیتش دارای شهرت جهانی است و در دنیا خواهان بسیاری دارد که  هر ساله خواستار خرید پسته کرمان هستند.

پسته کرمان به دلیل طعم و کیفیت بی­نظیری که دارد، برای تهیه­ی پودر پسته نیز از آن استفاده می­شود که در تهیه­ی انواع بستنی و شیرینی­جات و تزئین برخی غذاها کاربرد دارد.

خرید پسته کرمان، از زمان برداشت این محصول از باغ­های این استان امکان پذیر است و می­توان گفت که بخش عمده­ای از فروش مغز پسته باغداران استان کرمان به پسته­ی تازه تعلق دارد. اما این پروسه مدت زیادی به طول نمی­انجامد چرا که باغداران نمی­توانند پسته­­ی خام را برای مدت طولانی نگه دارند و امکان خراب شدن آن وجود دارد. بخش دیگری از فروش پسته نیز برای تأمین بازارهای آجیل سرتاسر کشور است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما