فروش مستقیم مغز پسته کال ارگانیک

مغز پسته کال ار گانیک چه خصوصیاتی دارد؟ اایا در بازارفروش مستقیم مغز پسته کال ارگانیک نوسانات قیمت بیشتری وجود دارد ؟
کلمه ارگانیک به معنای بدور از کود و سم, افت کش شیمیای است . منظور از مغز پسته کال ارگانیک هم یعنی مغز پسته ای که بدون کود وسم در محیطی کاملا طبیعی رشد یافته است . حال خصوصیات این محصول به شرح زیر است : محصولی که ارگانیک باشد سایز متناسبی دارد نه خیلی درشت و نه خیلی ریز است طعم و عطر محصول بسیار مناسب است . مزه مغز پسته در اینجا به دلیل طبیعی بودن بسیار خوشمزه و دلنشین است چراکه محصولات غیر ارگانیک از مزه خوبی برخوردار نیستند. موادمغذی در این محصولات فراوان است چرا که به اندازه کافی نور خورشید و کود طبیعی به انها رسیده است.

اما در محصولات غیر ارگانیک وجود ریز مغذی ها بسیار کمتر شده ان هم به دلیل استفاده از سم و افت کش های گوناگون است. در بازار فروش مستقیم مغز پسته کال ارگانیک به مانند دیگر بازار های فروش محصولات ارگانیک از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

نوسان قیمت محصول مغز پسته کال ارگانیک خارج از کنترول شرکت های عرضه این محصول است ام این عززان تمام تلاش خودرا مبنی بر ثابت نگهداشتن قیمت محصول انجام می دهند .لیکن اگر قیکت بالا برود فروشندگان نیز ملزم به رعایت درست این قیمت گذاری هستند

فروش مستقیم مغز پسته کال ارگانیک

زمان مناسب برداشت پسته کال

زمان مناسب برداشت پسته کال
در خت پسته در فروردین ماه وبا داشتن شرایط مناسب شروع به گل دهی می کند . بعد از گل دهی درختان ماده عمل گرده پاشی درختان نر اغاز می شود  و در این زمان  است که پسته شکل گیری خودرا انجان می دهد. زمان مناسب برداشت پسته کال به صورت کلی در فصل تا بستان و در در اوایل مردادماه ذکر شده . چرا که در این ماه مغز پسته کامل شکل نگرفته و مغز به رنگ سبز تیره است.

اما فصل برداشت مغز پسته کال محدود به همین زمان نیست چرا که پسته کال ارگانیک نیاز به زمان بیشتری دارد تا مغز سبزتری بدهد پس زمان چینش ان در اواسط مردادماه انجام می پذیرد .در این بین این موضوع وجود دارد که بعضی از ارقام پسته زود رس تر هستند و بعضی دیر رس به همین خاطر کشاورزان در این زمینه با شناخت دقیق محصول خود می توانند تصمیم درست را در زمینه تولید محصول پسته کال ارگانیک بگیرند.

تولید محصول پسته کال ارگانیک در ظاهر شاید کار سهلی باشدچرا که زحمت رسیدی زیادی به میوه ندارد اماتولید این محصول در اغلب موارد به صرفه نیست چراکه این محصول به مانند دیگر انواع پسته رشد قابل قبول و سریعی ندارد و روند تولیل انها سرعت کمی داردو همچنین تناژ تولید شده محصول بسیار کمتر از حد انتظارات کشاورزو نیاز بازار روزانه خرید محصول است . همین امر موجب افزایش قیمت تمام شده محصول گردیده است.

فروشگاه پسته کال مرغوب

فروشگاه پسته کال مرغوب

فروش پسته مرغوب در تمامی فصول سال انجام می پذیرد چرا که این محصول تولید بیشتری نسبت به دیگر محصولات پسته دارد.فروشگاه پسته کال مرغوب بادرنظر گرفتن نیاز بازار میل و رغبت خریداران محصول اقدام به فروش پسته مرغوب می نمایند . این فروشگاه در تمامی استان ها وجود دارد و همیشه در نظر دارند با ارائه محصول خوب رضایت مشتری را جلب نمایند .فروشگاه محصول پسته این امکان را می دهد  تا مشتری با دیدن تمامی محصولات موجود دست به انتخاب بزند همچنین این فروشگاه ها در قیمت های متفاوتی محصولات مرغوبی را تهیه و در معرض دید مشتری قرار میدهند تا خریدار با توجه به جیب خود اقدام به خرید پسته با قیمت مناسب کند . چیزی که این جمله فروشگاه ها دارند به این صورت است که اگر این فروشگاه اینترنتی و در بستر وب سایت باشد در هنگام خرید باید توجه نمود که این فروشگاه از اعتبار قانونی برخودار باشدو مشتری بتواند بدان اطمینان کامل نماید. فروشگاه های محلی نیز مشاوران بسیار خوبی در زمینه خرید محصول برای ما هستند که مارا یاری می رسانند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما