فروشنده بهترین بنه بیرجندی

فروشنده بنه بیرجندی مانند تمام هم صنفی های خود ادعا دارد کیفیت بنه اش بسیار عالی ست. خوب است بدانید که ادعای او گزافه نیست و بنه بیرجندی از نمونه های بنه مرغوب برداشت شده در ایران به شمار می رود. علاوه بر اینکه کیفیت عالی، قیمت بنه بیرجندی نیز بسیار مناسب است و لذا این امتیازات می تواند بستر خوبی را برای بازاریابی و تبلیغ بیشتر این محصول ایجاد نماید.

یکی از فروشندگان برتر بهترین بنه کوهی بیرجندی سایت کوشادانه است. یعنی سایتی که هم اکنون در حال مطالعه مقاله ی ان هستید. این سایت به صورت تخصصی فروش بنه کوهی را دنبال می کند و با شناخت گسترده ای که از این محصول دارد، سعی می کند بهترین ها را به خریداران معرفی نماید.

توجه اختصاصی و تمرکز در یک‌ محصول سبب می شود که خریدار هم تنوع خاصی را شاهد باشد هم در گرو رقابت ایجاد شده،  بهترین های ان نوع را انتخاب نماید. اکنون اگر بهترین ها  را می خواهید، بنه بیرجندی هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت را با خیالی اسوده انتخاب نمایید و از مصرف ان لذت ببرید.

مجموعه  کوشادانه به عنوان شرکت تجاری برتر و فروشنده ممتاز ، این محصول را در بسته بندی های متنوع و در اوزان متفاوت در اختیار خریداران قرار می دهد و  با ارائه خدمات فروش ویژه این خرید شما را به تجربه ای شیرین بدل خواهد ساخت.

فروشنده بهترین بنه بیرجندی

طریقه مصرف بنه بیرجندی

طریقه مصرف بنه بیرجندی

بنه بیرجندی به اشکال گوناگون مصرف می شود. شیوه های مصرف بنه کوهی به قدری متنوع است که حتما با اطلاع از آن، حیرت زده خواهید شد. بنه بیرجندی وقتی که کال است و پوسته ای نرم و سبز روشن دارد، پس از چیده شدن، شستشو دادا می شود و اندکی پس از خشک شدن، مانند تخمه های افتابگردان، با دندان شکسته شده و مغز ان مصرف می شود. در این حالت،  مغز بنه کوهی مزه ای ترش و ملس دارد و بسیار دلپذیر خواهد بود.

این ابتدایی ترین نوع مصرف بنه بیرجندی است که غالبا افراد محلی از ان بهره مند هستند. اما روش دیگر که افراد بیشتری با ان آشنا هستند و شرایط مصرف ان‌ هم بیشتر فراهم است، مصرف مغز بنه بیرجندی رسیده است. یعنی در اواخر تابستان هر سال، افراد به جنگل هایی که بنه در ان روییده می روند و بنه رسیده را که‌ پوست سبز تیره و بسیار سفتی دارد، را می چینند‌. در این مرحله بنه مانند چند ماه پیش از این، قابل شکستن با دندان نیست چرا که پوست بسیار سختی دارد و حتما به دندان فرد مصرف کننده اسیب خواهد شد.

در این شرایط معمولا یا با روش های سنتی و یا صنعتی به مغز کردن بنه اقدام می کنند. روش های سنتی زحمت و وقت زیادی می طلبد لذا امروزه با خرید دستگاه های بنه شکن دستی و یا نیمه اتوماتیک‌ و تمام اتومانیک( بسته به میزان برداشت و هدف تولید) این کار را اسان کرده اند و طی مدت کوتاهی مغز بنه لذید و روغنی به دست می اید.

این مغز مانند پسته هم‌به صورت خام و هم به صورت بوداده، نمکی و برشته و طعم دار، مصرف می گردد. این دو مورد از ده ها موارد مصرف بنه بیرجندی بود که  مختصرا بیان شد. مابقی موارد مصرف در مقالات بعدی بیان خواهد شد.

بازار فروش بنه بیرجندی

بازار فروش بنه بیرجندی

عرضه بنه بیرجندی در بازار فروش داخلی و خارجی دنبال می شود. این محصول هم به صورت کلی و هم خرده و جزیی به فروش می رسد و تنوع خریداران سبب شده که فروشنده بتواند در هر حالت خود را به راحتی انطباق دهد و سود دهی خود را داشته باشد.

خریداران بنه بیرجندی از طیف های متفاوتی هستند. گروهی تاجران خارجی و گروهی خریدار داخلی بوده و هر کدام با توجه به اهداف خود ، سفارش های متفاوتی خواهند داشت. برخی کارخانه داران هستند که به دلیل قیمت مناسب بنه، ان را جایگزین پسته های معمولی کرده و با این‌کار قصد دارند خوراکی های با کیفیت تر اما با قیمت پایین را به دست مشتریان خود برسانند.

برخی خریداران محلی هستند که از دیرباز بنه را می شناسند و به جهت  دسترسی اسان به این بازار امده اند. در این میان داروسازان و شرکت های دانش بنیان که در این حوزه فعال هستند نیز به چشم می خورد چرا که بنه کوهی پایه ساخت بسیاری از داروها و مخصوصا کرم های ارایشی و بهداشتی می باشد.

معمولا بنه به صورت کلی خریداری می شود و حجم عرضه در بازار فروش بسیار بالاست اما با این حال برای خریدهای خرد نیز محدودیتی وجود ندارد و کماکان عرضه به صورت مستقیم انجام می شود. برای اشنایی با شیوه های خرید آسان بنه بیرجندی و نحوه سفارش، می توانید با کارشناسان واحد فروش سایت کوشادانه تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما