فروشنده بنه کوهی صادراتی

فروشنده­ اصلی بنه کوهی صادراتی کشورهایی هستند که مانند ایران دارای طبیعتی کوهستانی­ بکر و دست نخورده می­باشند. در ایران می­توان این پسته کوهی را که یک محصول بسیار طبیعی و ارگانیک است را در رشته ­های کوه ­های زاگرس یافت کرد.

یکی از بزرگترین فروشندگان بنه کوهی صادراتی در کشور ما استان فارس است که در کل دنیا به فروشنده بنه کوهی معروف است.

مغز بنه استان فارس چون به هیچ وجه پوکی ندارد یکی از گزینه ­های بی‌نظیر برای تولید مغز بنه سبز می­باشد که به دلیل رنگ و طعم بی­نظیری که دارد به کشورهای دور و نزدیک صادر می­شود و در صنایع غذا و دارو به کار گرفته می­شود. هم چنین از آن برای تهیه­ ی پودر پسته درجه یک استفاده می­شود که دارای رنگ و عطر عالی است و غالبا به دلیل قیمت مناسبی که دارد برای تزئین انواع شیرینی­ جات و غذاها و بستنی­ های سنتی به کار گرفته می­شود.

فروشنده بنه کوهی صادراتی

ویژگی­ های بنه کوهی صادراتی

ویژگی­ها بنه کوهی صادراتی

هر کالای صادراتی علاوه بر این که باید با کیفیت داشته باشد باید دارای ویژگی­ های خاصی دیگر نیز باشد. یکی از این نکات شیوه­ ی بسته­بندی و عرضه­ ی آن به مشتریان خارجی است، در واقع به منظور این که پروسه­ ی خرید و فروش بهتر انجام  شود، در قدم اول باید بدانیم که کشوری که قصد خرید محصول ما را دارد چه نوع سلیقه­ ای دارد.

در واقع باید فکر کنیم که به چه شیوه­ای می­توانیم محصول بیشتری را به خارج کشور صادر کنیم و سود بیشتری داشته باشیم. این نکاتی که یادآور شدیم نکاتی کلی در مورد صادرات است که حتما باید در مورد صادرات هر کالایی به آن توجه شود و خاص مغز بنه یا پسته کوهی نیست. بنه کوهی نیز مانند دیگر انواع پسته دارای انواع و اقسام مختلف است.

اما نوعی که بیشتر صادر می­شود درشت­ ترین و مرغوب­ترین نوع آن می­باشد که قیمت آن هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هیچ گونه محدودیتی برای خرید آن وجود ندارد و مشتری­ ها از سر تا سر دنیا می­توانند به درگاه­ های اینترنتی فروشگاه­ های معتبر مغز پسته مراجعه کنند و بعد از دیدن کاتولگ­ های ارائه شده، سفارش خود را ثبت کنند.

از آن جایی که امکان دارد برخی از این مراکز محصولی که به مشتری ارائه می­دهند با کاتولوگ­ های آن­ها مطابقت نداشته باشد لازم است که فرد قبل از انجام  خرید خود در مورد مرکز فروش مورد نظر تحقیق کند تا با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نکند.

قیمت بنه کوهی صادراتی

قیمت بنه کوهی صادراتی

پسته در کل در زمره­ ی گرانترین نوع خشکبار قرار دارد و کالایی لوکس محسوب می­شود و بازار صادرات آن نیز به کشورهای دور و نزدیک گرم بوده و هست. برای تعیین قیمت آن هم یک سری شاخص‌­هایی وجود دارد که مهم­ترین آن درشت بودن و رنگ پسته است و در مورد کل انوع پسته نیز صدق می­کند مسلما پسته کوهی نیز از این دو قاعده اصلی مستثنی نیست.

اما قیمت بنه صادراتی در مقایسه با پسته­ های دیگر مناسب­ تر و پایین­ تر است و می­توان گفت قیمت آن به گونه‌ای تعیین می­شود که متناسب با قدرت خرید مردم است و معمولا نیز به دو صورت فله­ ای و بسته­ بندی شده به بازار عرضه می­شود. مراکزی که عمده­ی فعالیت آن­ها در حوزه­ی توزیع مغز بنه به سر تا سر جهان هستند بیشتر سفارشات خود را به صورت فله­ ای به بازار ارائه می­دهند و همین باعث می­شود که قیمت تمام شده­ی آن ارزان باشد.

اما ممکن است که برخی تقاضا داشته باشند که سفارش خود را به صورت بسته بندی تحویل بگیرند این مراکز توانایی انجام چنین فعالیتی را نیز دارند و می­توانند طبق سفارش مشتری مغز بنه را در هر تناژی که باشد به صورت بسته بندی در هر جای دنیا به مشتری تحویل بدهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما