عرضه مغز پسته وحشی

مغز پسته وحشی به صورت عمده و در بسته بندی های متنوع در تمام‌ نقاط کشور عرضه می گردد. عرضه پسته وحشی از فعالیت های عمده اجیل فروشان و تولید کنندگان و تامین کنندگانی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم‌ با مصرف کنندگان ارتباط دارند. مغز پسته بنه یا جنگلی نام‌ دیگر این نوع پسته است که خود چند گونه دارد و در جنگل های نیمه خشک رشد می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه این نوع پسته در گذشته از این قرار بوده که خریدار به محل تولید و رویش این محصول سفر می کرده و با پیش پرداخت و یا عقد قرار داد، معز پسته وحشی را پیش خرید می کرده است. در این روش لازم بود که خریدار، تمام فروشنده های خرد و کلان را حوب بشناسد. وقت اختصاصی برای ارتباط با آن ها صرف نماید.

در حال حاضر  با توجه به شرایط ایجاد شده، این روش کارایی لازم را ندارد و یا اینکه به دلیل پر زحمت بودنش نمی تواند برای همگان قابل پیگیری و انجام باشد. لذا تولیدکنندگان و تامین کنندگان، سعی کرده اند با خلاقیت خود و استفاده از شیوه های نوین، مدیریت بیشتری در بازار به دست بگیرند. ان ها با کمک گرفتن از فرصت های فضای مجازی، سایت هایی را راه اندازی کرده و با معرفی محصولات خود، این امکان را برای خریداران فراهم می کنند تا بدون جابجایی و سفر، به انتخاب و سفارش مغز پسته وحشی بپردازند و پس از پرداخت هزینه، بلافاصله پس از چند روز کالای سفارش شده را در ادرس خود تحویل بگیرند.

در این شیوه پخش و توزیع محصول به عهده فروشنده است و خریدار رنجی را متحمل نخواهد شد و کار او بسیار اسان خواهد بود.

عرضه مغز پسته وحشی

بهترین مغز پسته وحشی

بهترین مغز پسته وحشی

بهترین مغز پسته وحشی ، مغز پسته هایی هستند که به خوبی خشک‌ شده و تازه باشند. اگر پسته وحشی را خوب بشناسید، حتما می دانید که این نوع محصول با اینکه در گروه پسته ایان قرار می گیرد، و خواصی مشابه با دیگر ا قام پسته دارد، باز هم به جرات می توان آن را نوع منحصر به فردی از پسته دانست.

شکل ظاهری، زمان برداشت، تنوع مصرف و خواص فوق العاده و بی نظیر و فراتر از مغز پسته های معمولی دلالت کننده این امر است. مغز پسته وحشی، انواع گوناگونی دارد و در هر خطه ای که روییده می شود نام مخصوص به خود را دارد. این مغز پسته کروی شکل بوده و طول ۵ تا ۷ میلی متری دارد. عطری ناب و مزه ای دلپذیر دارد با پوسته ی رویه قهوه ای رنگ. ان را هم‌ به صورت بو داده و هم خام و هم به صورت اجیل و غذا مصرف می کنند. البته فراورده هایی مانند ترشی، شور هم در کنار این مصارف به صورت کاملا شناخته شده، وجود دارد.

استفاده دارویی، تهیه روغن برای طبخ غذا و استفاده در ترکیبات دارویی نیز از دیگر موارد مصرف آن است. پسته وحشی هم در زمان کال بودن و هم در زمان رسیدن پر طرفدار است. زمانی که کال است و پوسته ای نرم دارد با دندان به راحتی شکسته شده و مانند تخمه مصرف می شود اما زمانی که به طور کامل می رسد، پوسته ی ان دندان شکن است و حتما باید با روشهایی سنتی و یا صنعتی اقدام به مغز کردن ان‌ نمود.

فروشنده مغز پسته وحشی

فروشنده مغز پسته وحشی

فروشنده مغز پسته وحشی این محصول را با کیفیت بالا در معرض خرید عموم قرار داده است. فروشنده تلاش دارد تا در کنار کیفیت قیمت این محصول نیز برای خریدار مناسب باشد تا بتواند مقدار بیشتری از آن را خریداری نماید. فروش مغز پسته وحشی با توجه به شهرتش که هر لحظه در حال افزایش است، در بازارهای بین المللی نیز رونق پیدا کرده و روز به روز بر ثبت سفارشات آن افزوده می گردد.

فروش مغز بنه سابقا فقط در بازارهای محلی و بدون فراوری و حتی بدون یک‌ شستشو و پاک‌سازی اولیه و بدون بسته بندی انجام می شد اما اکنون فروشنده ها با توجه به حساسیت های موجود تلاش می کنند تا از همان مرحله برداشت اصول بهداشتی را در نگهداری این محصول رعایت کرده و با رعایت اصول تایید شده از سوی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، ان را به دست مصرف کننده برسانند.

اگر می خواهید مغز پسته وحشی را در بهداشتی ترین نوع فراوری، تهیه نمائید ما مرکز کوشادانه را به شما معرفی می نماییم. این شرکت تجاری به صورت تخصصی به تولید و عرضه و فروش انواع مغز پسته وحشی می پردازد و می تواند شما در خریدتان یاری نماید. با ما در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما