عرضه مغز پسته جنگلی

مغز پسته  جنگلی شبیه پسته معمولی  است امامغز ان بسیار کوچکتر است. پسته جنگلی با پسته کوهی تفاوت عمده زیادی را دارد زیرا پسه جنگلی بیشتر در شمال شرق ایران و به صورت خودرو در جنگل ها موجود است لیکن پسته کوهی در رشته کوه زاگرس ایران رشد و نمو دارد. عرضه مغز پسته جنگلی بیشتر به صورت صادرات این محصول به خارج از کشور انجام می‌پذیرد.

ازبکستان, تاجیکستان, افغانستان, ترکیه کشورهای تولیدکننده این محصول هستند اما تنها ایران است که توانسته این محصول را به خارج از مرزهای خودصادر نماید.  به همین دلیل بیشتر کشورها پسته جنگلی را مخصوص ایران دانستند و سفارشات خود را از ایران انجام می دهند.  کشور افغانستان نیز به دلیل همسایگی با ایران توانسته محصول پسته جنگلب  خود را به ایران بفروشد واز طریق مرزهای ایران ان را جابجا نماید.

 عرضه مغز پسته جنگلی به دلیل خاص بودن  محصول توسط شرکت‌های بسیاری انجام نمی‌پذیرد و فقط تعداد محدودی از این شرکت‌ها قادر خواهند بود به تولید عرضه این محصول  ارزشمند بپردازند.

عرضه پسته جنگلی به صورت مستقیم در بازارهای محلی در فصل برداشت محصول انجام می پذیرد کما آنکه شرکت های تولیدی این محصول مغز پسته جنگلی را به خاطر صادراتی بودنه نوع محصول در بسته بندی های متفاوت قرار می‌دهند تا علاوه بر بهداشتی بودن محصول امکان نگهداری و صادرات مغز پسته فراهم اید.

عرضه مغز پسته جنگلی

موارد استفاده مغز پسته جنگلی

موارد استفاده مغز پسته جنگلی

مغز پسته  جنگلی که معروف به پسته هراتی است بیشترین سطح جنگلی خودرو را در کشور افغانستان داراست.  مغز پسته جنگلی در صنایع مختلف زیادی کاربرد دارد کشورترکیه که یکی از واردکنندگان عمده این محصول از کشور عزیزمان است زیرا که این محصول در کشور ترکیه برای تهیه بسیاری از شیرینی ها و غذاهای ترکی نیاز است. پسته جنگلی به مانند پسته معمولی از تمامی خواص ان  بهره برده است. لیکن مغز وسته جنگلی  چه رسیده و چه کال آن دارای رنگ سبز تیره است.

البته به دلیل کوچک بودن مغز این محصول نارس پسته جنگلی طعمی مطبوع ندارد. ولی در هر دو صورت عطری  بسیار دل فریب و خاص دارد. موارد استفاده مغز ثسته جنگلی در درمان بسیاری از بیماری‌های مختلف, و عوارض بعد از  استفاده داروهای شیمیایی کاربرد دارد.شکل ظاهر پسته جنگلی  باریک و کشیده است همین امرباعث تمایزاین محصول از پسته کوهی شده است. لیکن ظاهر پسته کوهی کروی شکل است  رنگی قرمز تیره دارد.  اما پسته جنگل کاملا به رنگ سبز است.

این میوه مثل پسته معمولی دارای خاصی مانند آهن بالا, روی,منگنز و برخلاف پسته معمول  که چربی زیادی داردچربی  کمتری را داراست و برای بسیاری از بیماری‌ها که به دلیل چربی بالا نمی تواند پسته معمول  را به مصرف برسانند میتوانند از پسته جنگلی و خواص   آن بهره ببرند.

سفارش مغز پسته جنگلی

سفارش مغز پسته جنگلی

مغز پسته جنگلی نیز همانند دو نوع پسته معمولی و کوهی مشتریان زیادی دارد. حال آنکه به دلیل کم و خاص بودن سفارش مغز پسته چندی صورت نمی‌پذیرد و مشتریان کم ولی خاص خود را دارد.  عرضه مغز پسته جنگلی بیشتر در استان های خراسان شمالی و رضوی انجام می‌شود. سفارش پسته جنگلی همه روزه  و در تمامی ساعات شبانه روز از طریق سایت شرکت تولیدی کوشادانه امکان پذیر است.

و سایت شرکت ها از محصولات خود پشتیبانی ۲۴ساعته دارند. سرکت ما همواره تلاش خودرادرزمینه تضمین کیفیت و قیمت منصفانه داشته است تابتواند از این طریق رضایتمندی شما عزیزان خریدار گرامی را جلب نماید.چراکه خشنودی شما سروران گرامی ازیک خرید خوب نه تنها مارانیزخرسند می کندبلکه باعث معرفی مابه تمامی فعلان این حوزه می گرددو کسب وکار رونق می گیرد.   سابقه درخشان شرکت تولیدی ما در زمینه پسته باعث شده است تا خریداران بسیاری در سفارش مغزپسته جنگلی رانیز به ما بدهد. به همین خاطرتمامی کادر زحمتکش شرکت همت نموده تا عرضه و تهیه و سفارش گیری محصول مغز پسته جنگلی به مانند دیگر محصولات به سهولت انجام گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما