صادرات مغز پسته کاشمر به ترکیه

مغز پسته کاشمر یکی از بهترین نوع پسته است. ایران به عنوان یکی از اصلی ترین صادر کنندگان پسته بوده و سالانه حجم بسیار زیادی از پسته در مناطق مختلفی از کشور تولید و صادر می‎شود، بر اساس آماری که در ارتباط با تولید پسته وجود دارد، کشور هایی همانند امریکا، ایران، ترکیه، یونان، ایتالیا، سوریه، افغانستان، تاجیکستان، اسپانیا و… در زمینه تولید این محصول فعال هستند.

صادرات مغز پسته کاشمر به ترکیه

چرا پسته برای لاغری مفید است؟

چرا پسته برای لاغری مفید است؟

چاقی و چربی های زائد مشکل شایع در بین بزرگسالان و حتی کودکان است. کم تحرکی، استفاده از غذاهای کنسروی و چرب می‎تواند عامل مهمی در ابتلا به اضافه وزن باشد. متخصصان تغذیه مواد غذایی طبیعی و گیاهی را جایگزین مناسبی برای مواد غذایی بی ارزش و مضر می‎دانند. بسیاری از افراد با رعایت رژیم غذایی صحیح، پیاده روی و استفاده از تنقلات سالم توانسته‎اند وزن ایده آل خود را حفظ کنند طبق بررسی های صورت گرفته کسانی که در هفته ۲ بار از پسته و آجیل استفاده می‎کنند، افزایش وزن کمتری دارند. هیچ راه جادویی برای رهایی از چربی های شکمی وجود ندارد.

با استفاده از خواص پسته برای لاغری و تناسب اندام از شر چربی های ناخوشایند شکمی برای همیشه خلاص خواهید شد. پسته دارای فیبر غذایی بالایی است که در تنظیم دستگاه گوارش نقش مهمی دارد. فیبر غذایی مانع از پر خوری شده و دربهبود هضم و تحریک روده ها موفق عمل می‎کند. کلید کاهش وزن سیری و صحت کارکرد روده هاست برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی پسته بخورید. مصرف پسته برای مدت بیشتری شما را سیر نگه می‎دارد و اشتها را از بین می‎برد.

به این ترتیب غذای کمتری خورده شده و چربی اضافی در بدن انباشته نمی‎شود. این خاصیت مربوط به پروتئین و چربی های مفید پسته است. پسته دارای پروتئین خوبی است که می‎تواند احساس سیری را ایجاد کند. علاوه بر آن چربی های امگا و اسیدهای چرب غیر اشباع در پسته به وفور یافت می‎شوند. این چربی ها از بهترین و مفیدترین چربی ها برای بدن هستند که در جذب ویتامین های E و K  نقش دارند ولی باید برای مصرف پسته دو نکته را در نظر گرفت:

  1. برای استفاده از خواص مغز پسته را نباید برای مدت طولانی نگه داری کرد
  2. استفاده از هر ماده غذایی به مقدار زیاد صحیح نیست و منجر به بروز مشکلاتی خواهد شد. در مصرف آجیل و پسته زیاده روی پسندیده نیست.

شرکت پخش انواع پسته تازه

شرکت پخش انواع پسته تازه

شرکت پخش پسته یکی از بزرگترین شرکت های تولید و عرضه پسته کاشمر صادراتی می‎باشد و متخصص در امر صادرات پسته می‎باشد و با توجه به شرایط و سلایق کشور های مختلف پسته در انواع مختلف را به آنها عرضه می‎دارد شرکت پخش پسته دارای انبارداری و شرایط مطلوب برای نگهداری پسته می‎باشد و پسته هایی مرغوب، سالم و با کیفیت را ارائه می‎دهد.

پسته یکی از مهم ترین محصولات صادراتی کشور ما می‎باشد که به دلیل تولید انبوه مغز پسته کاشمر در مناطق مختلف آن علاوه بر اینکه کمبودی در تولید مغز پسته کاشمر  نداشته پسته کاشمر صادراتی  نیز به کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی صادر می‎گردد که سبب ایجاد ارزش افزوده در کشور می‎گردد. شرکت پخش پسته متخصص در امر صادرات پسته می‎باشد و پسته کاشمر صادراتی را در انواع پسته های فندقی و بادامی به صورت بسته بندی شده و بهداشتی به آن سوی مرزها می‎فرستند.

انواع پسته کاشمر صادراتی شامل مغز پسته شور و مغز پسته خام می‎باشد که هر دو از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.  بسته بندی پسته های صادراتی نکته بسیار حائز اهمیت می‎باشد و بهداشتی و شکیل بودن آن سبب جلب رضایت و افزایش تقاضامندی مصرف کنندگان می‎گردد . برخی از کشور هایی که در امر تولید شیرینی ها و محصولات مختلف فعال می‎باشند یکی از مشتریان اصلی و عمده انواع پسته های ایرانی از جمله پسته صادراتی کاشمر به حساب می‎آیند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما