سفارش مغز پسته درجه یک

ما در فروشگاه آنلاین خود انواع پسته خام و مغز پسته را که دارای کیفیت عالی ، تازه و خوش طعم می باشد به صورت مستقیم از تولیدی در اختیار خریداران قرار می دهیم. برای سفارش مغز پسته درجه یک هم به صورت حضوری می توانید از نزدیک با مشاهده محصول  آن را خریداری نمایید ، هم در صورت دسترس نبودن و سهولت سفارش می توانید با مشاهده عکس انواع پسته ، نوع مورد نظر خود را انتخاب نموده و با پرداخت آنلاین وجه آن را در اسرع وقت به صورت پستی تحویل بگیرید.

سفارش مغز پسته درجه یک

راهنمای خرید مغز پسته درجه یک

راهنمای خرید مغز پسته درجه یک

پسته یکی از اجزای آجیل و یکی از دانه های روغنی مقوی می باشد که سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین ها می باشد . پسته با وجود داشتن ترکیبات مغذی در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها مفید می باشد . همچنین پسته یکی از وسایل پذیرایی لاکچری به خصوص در ایام عید نوروز و یکی از میان وعده های کامل می باشد . با توجه به موارد مصرف فراوان پسته و استفاده از آن به عنوان تزئین خوراکی های دیگر خرید و فروش این محصول در کشور ما از رونق زیادی برخوردار می باشد.

پسته و مغز پسته در استان های مختلف کشور با کیفیت های گوناگون و درانواع مختلف عرضه می شوند . برای خرید و سفارش پسته درجه یک باید به طور کامل با خصوصیات آن آشنایی داشته باشید و آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید .

پسته درجه یک معمولا درشت ، کشیده و خندان می باشد ، مغز این نوع پسته نیز به عنوان مغز درجه یک شناخته می شود . مغز پسته درجه یک نسبت به دیگر انوع مغز ها درشت تر و دارای رنگ سبز تیره و خوش رنگ می باشد ، این نوع مغز تازه و شاداب بوده و به هیچ وجه بوی ماندگی نمی دهد . با تست دانه ای مغز پسته درجه یک متوجه تازه بودن ، چرب و عطر خوش آن خواهید شد . این نوع مغز پسته را بهتر است مراکز عمده فروشی آن تهیه کنید چرا که در این مراکز با فروش مقادیر زیادی پسته در مدت زمان کوتاه مغز های تازه جایگزین می گردد .

تولید مغز پسته درجه یک

تولید مغز پسته درجه یک

درخت پسته یکی از درخت های سازگار با آب و هوای بیشتر مناطق کشور ما می باشد و در شهرهای مختلف کشور باغ های پسته پر بار را مشاهده خواهید کرد . این پسته ها در اواخر فصل تابستان رسیده و برداشت می شوند.

به منظور تولید مغز پسته درجه یک انواع پسته مرغوب و دهان بسته را به کارخانجات فرستاده و با استفاده از دستگاه های مخصوص شکسته و از داخل پوست خارج می شوند . یکی از انواع با کیفیت و پرطرفدار مغز پسته نوع کال آن می باشد که دارای رنگ زیبای سبز و بسیار خوشمزه می باشد. روش دیگر برای تولید مغز پسته درجه یک خیساندن چند ساعت پسته در آب می باشد سپس آن را در محل گرم قرار داده تا خشک شوند با سرد و گرم شدن پوست پسته شکاف برداشته و به راحتی می توان مغز آن را خارج نمود.

خریداران مغز پسته می توانند مغز پسته های درجه یک صادراتی را از مراکز اصلی فروش آن در شهرستان به صورت عمده یا جزئی تهیه نمایند . این مغز های پسته به صورت فله یا بسته بندی عرضه می گردند که با توجه به نیاز مشتری انتخاب می شوند .

مغز های پسته درجه یک فله که به صورت عمده عرضه می شوند دارای قیمت فوق العاده مناسب می باشند . برای خرید مغز پسته درجه یک با نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در سایت فروش ما تماس حاصل نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما