ارائه مغز پسته کله قوچی

مغز پسته کله قوچی لوکس تریت و خاص ترین نوع مغز پسته ای ست که شاید تا کنون دیده باشید. درشتی این رقم از مروارید سبز، خیره کننده و دلکش است و وسوسه خریدش را صد چندان می کند. مرکز تجاری کوشادانه به عنوان عرضه  کننده برتر انواع مغز پسته به ارائه این‌ محصول صادراتی درجه یک می پردازد.

عرضه این محصول در مرکز ما به صورت مستقیم انجام می شود و شما می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری ثبت درخواست نموده و میزان مورد نیاز خود را از این محصول سفارش دهید. در روش حضوری می توانید به ادرس درج شده مراجعه نمایید و شخصا و از نزدیک کالا را درخ است کنید ولی در روش دوم که همان روش غیر حضوری یا اینترنتی است، بدون نیاز به جابجایی و در هر جایی که هستید درخواست خود را ثبت می کنید.

استفاده از روش دوم، بسیار برای مشتری و خریدار سودمند است چرا که او فقط یک سفارش دهنده و واریز کننده وجه است و سختی و زحمتی در این راستا متحمل نمی شود. در واقع این عرضه کننده مغز پسته کله قوچی است که ارسال سفارش و پیگیری های حمل و نقل را به عهده دارد.

عرضه مغز پسته کله قوچی به تمام نقاط ایران و جهان بدون محدودیت دنبال می شود و خریدار دغدغه ای از این بابت ندارد.

ارائه مغز پسته کله قوچی

فصل برداشت پسته کله قوچی

فصل برداشت پسته کله قوچی

فصل برداشت پسته کله قوچی اواخر شهریور ماه می باشد. این نوع پسته از رقم های زود گل ده و ولی دیررس تر می باشد و این خصوصیت به معنی آن است که پسته کله قوچی نیاز به رسیدگی و هزینه بیشتر دارد. پسته در یک تقسیم بندی به سه دسته درشت، کشیده و گرد تقسیم‌می شود که پسته کله قوچی در دسته رقم درشت پسته ها قرار دارد.

این رقم ناب، در عین درشت بودن اندکی گرد است که برخی ان را در تقسیم بندی گروه  پسته های فندقی قرار می دهند. پسته کله قوچی شکل ظاهری متفاوت و خاص خود را دارد یعنی پوسته استخوانی آن سفید اما کدر است و مغز آن سرخ رنگ تر. فرورفتگی سر پوسته این نوع پسته نیز سبب زیبایی این رقم گشته است. مضاف بر اینکه در میان پسته های خندان، این نوع پسته خندان تر می باشد.

از مشخصات دیگر معز پسته کله قوچی اینکه انس پایینی دارد و در هر واحد وزنی، تعداد کمتری از دانه های پسته را مشاهده خواهید کرد‌. علت این امر همان درشت بودن و سنگین بودن مغز است. این رقم چون نیاز به آبیاری و رسیدگی بالا دارد، دانه های نارس یا مغزهای سبک و پوک در آن بسیار کمتر دیده می شود.

لقب پسته اقتصادی و تجاری قبل از هر رقم‌ دیگر بر پسته کله قوچی نهاده می شود و یک‌ محصول نابو قیمتی در بازارهای جهانی به شمار می رود. این رقم هم به صورت خام، هم بوداده و طعم دار، به صورت مغز و یا با پوست به فروش می رسد. البته به دلیل کیفیت بالا، فراورده های مغز پسته کله قوچی نیز بسیار مورد توجه است، تهیه خلال پسته های درشت و کشیده یکی از این نمونه هاست که زیبایی صد چندان به غذا یا دسر و یا شیرینی تزیین شده می دهد.

خرید مغز پسته‌کله قوچی

خرید مغز پسته‌کله قوچی

خرید مغز پسته کله قوچی به دلیل کیفیت ویژه ای که دارد و شهرت جهانی اش، همواره پر رونق می باشد. مغز پسته کله قوچی در تمام اشکال مصرفش، یعنی هم به صورت اجیل و هم به صورت پودر، خلال، و…، خریداران زیادی دارد و علی رقم قیمت بالایی که دارد، باز هم سهم‌ عظیم فروش آن در بازار داخلی و خارجی نمی توان انکار کرد.

برای اینکه بتوانید این مغز پسته را به آسانی خرید کنید، پیشنهاد ما این است که به مرکز فروش کوشادانه سر بزنید. این شرکت تجاری یکی از مراکزی ست که در زمینه خرید و فروش انواع مغز پسته ها سابقه موفق دارد و می تواند مغز پسته کله قوچی را با بهترین کیفیت و در مناسب ترین قیمت و در نهایت تازگی به دست شما برساند. میزان خرید شما محدودیتی برای ثبت سفارش در مجموعه ما ایجاد نمی کند به طوری که شما می توانید از جزیی ترین خرید تا نامحدود ترین و عمده ترین میزان مورد نیاز را سفارش دهید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما