عرضه کننده پودر مغز پسته بسته بندی شده در کشور

پودر مغز پسته بسته بندی، از محصولات فرآوری شده پسته می باشد. این محصول، ارزش غذایی و دارویی بسیار بالایی دارد. به ویژه برای کم خونی و تقویت سیستم ایمنی، به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. 

تولید پودر مغز پسته، به روش صنعتی با رعایت کلیه شروط بهداشتی انجام و برای ارائه در بازار آماده می شود. این پودر که برای تقویت قلب و کاهش کلسترول خون، مفید می باشد، در قالب بسته بندی های مختلف، عرضه می گردد. 

در رابطه با عرضه کننده پودر مغز پسته بسته بندی شده در کشور در ادامه مطلب، بحث خواهد شد. 

عرضه کننده پودر مغز پسته بسته بندی شده در کشور

مراحل تولید پودر مغز پسته بسته بندی شده

مراحل تولید پودر مغز پسته بسته بندی شده مراحل تولید پودر مغز پسته بسته بندی شده به شرح زیر می باشد:

ابتدا پسته های سالم و فاقد آفت را جدا نموده و آنها را وارد دستگاه های مخصوص می کنند. در مرحله اول، پسته ها روی سینی مخصوص که حالت توری مانند دارد، ریخته می شوند و با ارتعاشات مختلف، تعدادی از آنها که بدون مغز هستند، جداسازی می شوند. 

پسته های سالم برای شست و شو، توسط نوار نقاله به قسمت بعدی منتقل شده و عملیات شست و شوی آنها صورت می گیرد. هر گونه آلودگی و گرد و غبار از میوه ها در این مرحله، برطرف خواهد شد. پس از آن، می بایست رطوبت گیری پسته ها توسط حرارت معین انجام گیرد. 

در مرحله بعدی، به کمک دستگاه مخصوص، پوست پسته ها با کمترین میزان هدر رفت مغزشان، جدا خواهد شد و مغزها به مخزن جداگانه ای منتقل شده و پوست ها و تفاله ها نیز در قسمت دیگری ذخیره و در نهایت تخلیه می شوند. 

مغزها را ابتدا از صافی عبور داده و سپس توسط نیروی معینی، آنها را پودر می کنند. در انتها نوبت به بسته بندی پودر مغز می رسد. این کار هم به صورت اتوماتیک و توسط دستگاه صورت می گیرد. بسته بندی های مختلفی را برای انواع پودر مغز، به کار می برند.  

به این ترتیب، پودر پسته تولید و آماده بهره برداری خواهد بود. 

صادرات بهترین پودر مغز پسته بسته بندی در ترکیه

صادرات بهترین پودر مغز پسته بسته بندی در ترکیه استفاده پودر مغز، صرفا مختص به بازار داخلی نمی باشد بلکه کشور های مختلف از جمله کشورهای همسایه نیز از طرفداران این محصول هستند. چرا که پسته ایرانی به عنوان مرغوب ترین رقم در جهان شناخته شده است و سرشار از عناصر و املاح مفیدی می باشد. 

بخش زیادی از بهترین پودر مغز پسته بندی به کشور ترکیه صادر می شود که ارزآوری زیادی را به همراه خواهد داشت. این صادرات از طریق مرزهای زمینی و خطوط هوایی صورت می گیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما