خرید و فروش بنه کوهی / عرضه بنه کوهی در بازار بزرگ تهران

بنه کوهی گونه ای از پسته می باشد که در کوهستان های ایران می روید. این پسته وحشی بدون هیچ مراقبت و کود شیمیایی و به صورت کاملا طبیعی پرورش می یابد. بنه سرشار از ویتامین ها و املاح می باشد و برای بدن بسیار مفید است. عرضه بنه کوهی در بازار بزرگ تهران دربسته بندی های مختلف و به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خرید و فروش بنه کوهی در فروشگاه های اینترنتی نیز انجام می شود. در فصل برداشت یعنی تابستان بیشترین خرید و فروش عمده صورت می گیرد و مراکز عرضه این محصول، بنه کوهی را با قیمت مناسب به خریدار پسته عرضه می کند.
خرید و فروش بنه کوهی / عرضه بنه کوهی در بازار بزرگ تهران

فواید استفاده از بنه کوهی

فواید استفاده از بنه کوهیفواید استفاده از بنه کوهی بیشمار است. بنه کوهی به دو صورت روغن خوراکی و خود مغز پسته مصرف می شود. یکی از مهم ترین خواص آن همانند پسته درمان کم خونی می باشد. برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو نیز استفاده می شود.

مغز بنه سرشار از ویتامینE است و به همین خاطر از آنتی اکسیدان های قوی می باشد. مانند یک آنتی بیوتیک قوی عمل کرده و باکتری های مضر را ازبین می بردو برای سلامت انسان مفید است.پسته کوهی به درمان تکرر ادرار نیز کمک می کند. روغن و مغز پسته نیز پاک کننده اخلاط سینه می باشد.

تقویت دستگاه گوارش یکی دیگر از خواص می باشد. مصرف مداوم آن در دفع کرم ها موثر است. اشتها آور است و به هضم غذا کمک می کند. برای درمان نرمی استخوان موثر است. از خواص دیگر این است که برای دفع سردی مزاج و متعادل کردن طبع بدن  استفاده می شود.

نکات مهم در هنگام خرید بنه کوهی با کیفیت

نکات مهم در هنگام خرید بنه کوهی با کیفیت یکی از نکات مهم در هنگام خرید بنه کوهی با کیفیت، این است که به ظاهر آن توجه کنیم. کیفیت بنه کوهی بنا به دلایلی مانند:

  • میزان بارشی که در منطقه آمده باشد
  • مناسب بودن آب و خاک
  • برداشت به موقع پسته کوهی

متفاوت خواهد بود. اگر تمام شرایط برای تولید بنه مناسب باشد، محصول با کیفیت عالی تولید خواهد شد. بنه کوهی دارای دو پوست می باشد که جدا کردن پوست آن هم بسیار دشوار است  برای همین خاطر بیشتر از این دانه ها برای روغن گیری استفاده می شود.

تولید بنه کوهی در تولیدی های تهران

تولید بنه کوهی در تولیدی های تهرانتولید بنه کوهی در تولیدی های تهران، به صورت بسته بندی انواع بنه کوهی  انجام می گیرد. تولیدی بنه پسته، انواع پسته کوهی را با کیفیت های مختلف و به صورت پوست کنده یا با پوست در سایزهای مختلف برای مشتریان تهیه و آماده می نماید.

بنه کوهی به صورت مغز پسته یا به صورت روغن استخراج شده از دانه، مصرف می شود.  تولیدکنندگان در تهران، در برخی کارخانه ها، از دانه های این نوع پسته وحشی روغن کشی صورت می گیرد و در برخی دیگر مغز پسته ها در بسته بندی های گوناگون قرار می گیرد.

صادرات بنه کوهی به سایر کشورها

صادرات بنه کوهی به سایر کشورهاصادرات بنه کوهی به سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه ایران و حاشیه خلیج فارس مانند عراق،ترکیه، امارات صورت می گیرد. صادرات پسته مانند انواع کالاهای صادراتی موجب اشتغال زایی شده است. مسلما صادرات یکی از مهم ترین بخش های تجارت محسوب می شود.

اگر محصولات با کیفیتی را برای صادرات انتخاب نماییم تقاضای آن محصول از سوی کشور دریافت کننده بیشتر می شود و این امر موجب رونق اقتصادی می گردد. تولید کنندگان داخلی بنه کوهی را با کیفیت بسیار عالی برای صادرات تهیه می نمایند.

خرید مستقیم بنه کوهی از تولیدی های سراسر کشور

خرید مستقیم بنه کوهی از تولیدی های سراسر کشورخرید مستقیم بنه کوهی از تولیدی های سراسر کشور، با قیمت مناسب تر از مراکز فروش صورت می گیرد. برای شرکت هایی که در کار بسته بندی این محصول هستند قیمت بنه کوهی با خرید مسقیم از تولید کننده بسیار به صرفه خواهد بود.

 یکی از بهترین روش های دسترسی به این مراکز، سایت های اینترنتی می باشد که فاصله بین خریدار از تولیدی ها را کم نموده است. و حتی مشریان با خرید پایین تر نیز به راحتی با سفارش درون سایت ها، اقدام به خرید می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما