بازار بزرگ فروش انواع پسته وحشی در ایلام

بازار بزرگ فروش انواع پسته وحشی در ایلام از جمله مهم‌ترین بازارهای ارائه دهنده انواع پسته وحشی در کشور است. پسته کوهی و وحشی، که در ایران با نام بنه شناخته می‌شود گونه‌ای از گیاه پسته است که به صورت خودرو در برخی شهرها و مناطق کشور مانند ایلام و سیستان و بلوچستان می‌روید. این گیاه در طب سنتی ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و  دارای خواص بسیاری چون خونسازی، تمدد اعصاب و رفع مشکلات پوست و مو است. خرید و فروش این رقم از پسته در بازار داخلی بسیار متداول است.

بازار بزرگ فروش انواع پسته وحشی در ایلام

قیمت بنه در بازار ایلام

قیمت بنه در بازار ایلام

قیمت بنه در بازار ایلام بسته به نوع مرغوبیت پسته، میزان عرضه و تقاضای بازار، نوع فروش به صورت بسته بندی و یا فله و نوسانات بازار متغیر است. برای کسب اطلاع از قیمت پسته وحشی در کشور می‌توان به صورت حضوری به فروشگاه‌های عرضه کننده این محصول مراجعه کرد و از طریق این مراکز از به روزترین قیمت‌ها مطلع شد.

همچنین علاوه بر مراجعه حضوری و یا کسب اطلاع از قیمت به صورت تلفنی، مراکز و سامانه‌های فروش الکترونیکی نیز از جمله مراکز پسته کوهی فروشی هستند که علاوه بر ارائه محصولاتی با کیفیت و تازه، قیمت به روز انواع این تولیدات را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

در سال‌های گذشته قیمت این خشکبار ارگانیک در بازارهای داخلی با افزایش همراه بوده است چرا که تقاضا برای آن در بازارهای جهانی افزایش یافته است و از آنجا که پسته کوهی ایران، از مرغوبترین ارقام سرده پسته در جهان است، خریداران این محصول در بازارهای بین المللی نیز افزایش یافته‌اند.

فروش پسته کوهی به صورت آنلاین

فروش پسته کوهی به صورت آنلاین در سال‌های گذشته در کشور ما رواج یافته است و فروشگاه‌ها و پایگاه‌های فروش آنلاین به عنوان یکی از برترین مراکز عرضه کننده این محصول، بهترین و باکیفیت ترین بنه کوهی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه عرضه می‌کنند.

این مراکز فروشگاهی، علاوه بر عرضه محصولات به صورت عمده و کلی، عرضه خانگی انواع گونه‌های پسته کوهی را نیز در دستور کار قرار داده‌اند. در روش خرید آنلاین امکان اطلاع از کیفیت و قیمت به روز انواع محصولات فراهم است و خریداران می‌توانند پیرامون انواع تولیدات ارائه شده از طریق مشاوران اینترنتی اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

خرید فوق العاده بنه صادراتی با کیفیت

خرید فوق العاده بنه صادراتی با کیفیت

برای خرید فوق العاده بنه صادراتی با کیفیت بالا، می‌توان از طریق مراکز  ذیل اقدام کرد:

  • مراکز بازرگانی پسته وحشی
  • دفاتر صادرات بنه بسته بندی شده و صادراتی و انواع محصولات ارگانیک
  • فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین فعال در حوزه خرید و فروش خشکبار
  • بازارهای بورس تخصصی عرضه کننده انواع گیاه داروها و محصولات طبیعی مانند پسته کوهی

بنه در گونه‌های مختلفی در کشور ما وجود دارد. بنه صادراتی به بنه دانه درشتی اطلاق می‌شود که دارای طعمی خوش و مغزی سالم و کیفیتی بالا است. این بنه در شرکت‌های مواد غذایی به صورت کاملا تخصصی و با استفاده‌ از دستگاه‌های سورتینگ مواد غذایی، جداسازی می‌گردد و در بسته‌بندی‌های تجاری و حرفه‌ای وارد بازارهای داخلی و خارجی می‌شود.

خواص درمانی بنه برای پوست

بنه از جمله خشکباری است که دارای خواص متعددی است و تمامی خواص ذکر شده برای پسته، در بنه نیز وجود دارد. یکی از منحصر به فردترین خواص بنه، خواص درمانی بنه برای پوست است. زخم‌ها، بثورات جلدی‌، آکنه و بیماری‌های پوستی دیگری مانند لک و جای جوش از جمله مهمترین مشکلات پوست هستند که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. 

بسیاری از افراد، حتی پس از ماه‌ها صرف هزینه و پیگیری از طریق داروهای شیمیایی به نتیجه مطلوبی نمی‌رسند اما تحقیقات طب سنتی بر این امر صحه می‌گذارد که بنه و ضماد آن بر روی پوست بسیاری از مشکلات پوستی را مرتفع می‌سازد. این گیاه علاوه بر خونسازی، در رفع مشکلات پوست و مو بسیار اثرگذار است و مشکلاتی مانند لکه‌های پوستی مادرزادی را برطرف می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما